Miesięczne archiwum: Marzec 2014

Dieta Anny Kalaty

Dieta Anny Kalaty.

Anna Kalata.

Dieta Anny Kalaty to nie zwykła metamorfoza byłej minister. Po tym jak odeszła z sejmu. Nie było o niej słychać. Nagle okazało się, że Ania Kalata zupełnie zmieniła swój wygląd. Schudła uwaga aż 38 kilogramów ! Niezwykły wyczyn. Na początku media myślały, że zmiana wyglądu wynika z operacji plastycznych.

Jednak nie była polityk zupełnie zmieniła swoje życie. Nie tylko zmieniła swoje odżwianie, ale również filzofie życia. Część z zasad diety Anny Kalaty możesz zobaczyć na zdjęciu.

Jak sama przyznaje zaczęła się odchudzać dla siebie. W pewnym momencie była minister stwierdziła, że musi zrobić coś dla siebie. I postanowiła zupełnie zmienić swój wygląd zewnętrzny. Oczywiście na plus. Dzięki zmianie wyglądu nabrała większej pewności siebie.  Dieta Anny Kalaty oparta jest tylko o naturalne sposoby. Bez chemii.To dobrze bo produkty ekologiczne. Przyspieszają odchudzanie. I nie zatruwają organizmu. Obecnie środowisko jest tak zanieczyszczone. Że w czasie odchudzania najlepiej jest produkty nie przetworzone.

Była minister w wywiadzie powiedziała, że nigdy nie poddała by się operacji plastycznej. „Zmiana zewnętrzna najpierw musi zajść wewnątrz nas samych” i dodała „dopiero wtedy efekty są zadowalające.

Najważniejsze zasady dieta Anny Kalaty.

Swoją kurację odchudzająca minister rozpoczęła od przejrzenia tabeli z kaloriami. I na jej podstawie przygotowała listę produktów. Które warto jeść, a które nie należy jeść w czasie odchudzania. Dieta Anny Kalaty zakłada, że jemy tylko co nam smakuje. Nie należy jeść czegoś. Na co nie mamy ochotę. A już tym bardziej co nam nie smakuje. Nie ma co się katować. Jedzenie ma być smaczne. A nie mdłe. Dlatego dieta Anny Kalaty zawiera smaczne posiłki. Biografię Anny Kalaty możesz przeczytać http://pl.wikipedia.org/wiki/Anna_Kalata .Kolejną zasadą kuracji odchudzającej Anny Kalaty było jeść często a mało.nie należy objadać się. Posiłki powinny być małe. Ale należy je jeść często. Oprócz tego dieta Anny Kalaty zakłada, że nie należy się kłaść do łoźka o pustym żołądku. Dlatego kolacja o 18 odpada. Można jeść kolacje później. Jednak nie za późno tak by nie kłaść się spać zaraz po kolacji.

Bo wtedy nasz organizm nie strawi pokarmu. I odłoży się tłuszczyk.

Przykładowy jadłospis dieta Anny Kalaty.

Dzień pierwszy.

Śniadanie. Pół jajka. Kawa ze słodzikiem. Kromka chleba razowego.

II śniadanie. Owocowy pucharek. Przygotowany z malin, jabłka, papai, arbuza.

Obiad. Warzywa gotowane. Marchew, kapusta, buraczki, 50 g mięsa chudego np. gotowana pierś z kurczaka.

•  Posiłek po 2 godzinach. Sałatka z pomidora, ogórka kiszonego, cebuli, ogórka zwykłego.

Podwieczorek. Starta marchewka z jabłkiem.

Kolacja. Szklanka herbaty. Plasterek chudej wędliny. Pieczywo chrupkie. Pieczarki marynowane.

  1. Dzień drugi – dieta Anny Kalaty jadłospis.
  2. Śniadanie. Kawa ze słodzikiem plus serek light.

II śniadanie. Owocowy pucharek. Przygotowany z truskawek, jabłka, papai, malin i arbuza.

Obiad: warzywna zupa.

•  Posiłek po 2 godzinach. Sałatka warzywna z pomidora, ogórka, cebuli i ogórka kiszonego.

Podwieczorek. Sok z marchewki

Kolacja. Szklanka herbaty, plasterek chudej wędliny, kromka pieczywa chrupkiego, pieczarki marynowane.

Zobacz również film jak dieta Anny Kalaty zmieniła była panią polityk.

[jwplayer mediaid=”16497″]

Zdrowe zapychacze – dieta Anny Kalaty.

Była minister przyznała, że odchudzała się racjonalnie. I czasami sobie odpuszczała. Jednak w czasie diety stosowała również tak zwane zdrowe zapychacze. Czyli takie produkty spożywcze. Które mają mało kalorii. A jednocześnie zapychają żołądek. I po których nie chcę się już jeść. Takimi zdrowymi zapychaczami. Były między innymi arbuzy, kapusta.

Kolejną zasady diety Ani Kalaty jest wiara w swoje możliwości. Od samego początku odchudzania należy wierzyć w swoje możliwości. Trzeba wierzyć, że się schudnie. Jak sama przyznaje to podstawa każdego odchudzania. Nie należy przekładać odchudzania na jutro. Lub pojutrze. Dlatego dieta Anny Kalaty może stosować już dzisiaj. Podczas odchudzania człowiek napotyka wiele zakrętów. Dlatego ważne jest aby potrafić sobie z nimi poradzić. Była minister radzi aby stosować jogę. Pisałem o niej już na blogu. We wpisie: Joga na odchudzanie .Dzięki niej chudnie ciało. A umysł nabiera równowagi. Joga pozwala również znaleźć przyczyny otyłości.

Bez wątpienia dieta Anny Kalaty zupełnie zmieniła wygląd byłej posłanki. Jak widać odchudzać można się w każdym wieku. I bez względu na wykonywany zawód. Zresztą pisałem o tym we wpisie: Odchudzanie po 50 Bez względu na to ile masz lat. Warto jest się odchudzać. Odchudzanie to nie tylko lepszy wygląd. Mniejsza waga to również większa siła witalna. I mniej chorób. Jeśli nadal się zastanawiasz czy warto jest się odchudzać. Nie zwlekaj. Zacznij dbać o swoją sylwetkę już dzisiaj. Na moim blogu znajdziesz wiele ciekawych diet, ćwiczeń. Oraz przepisów na odchudzanie. Zobacz również inne diety. Pamiętaj, że dieta Anny Kalaty pozwoliła byłej polityk schudnąć aż 38 kilogramów.

Chcę schudnąć

Chcę schudnąć to najczęściej padając zdanie. Kto z nas nie chciałby jeszcze schudnąć. Zgubić tłuszczyk trochę z nóg. Trochę z ud. No właśnie co zrobić, żeby schudnąć 5 a może 10 kilogramów. Jak spalić tłuszczyk z ud. Co jeść i jaką dietę stosować. Co ćwiczyć żeby schudnąć z nóg. O tym wszystkim dowiesz się z tego wpisu.

Od czego zacząć ?

Najważniejsze jest powiedzieć sobie tak chcę schudnąć. To pierwszy krok do odchudzania. Własnie wszystko zaczyna się od wypowiedzenia tych magicznych słów. Później wystarczy dobrać odpowiednią dietę i aktywność fizyczna.

Do wakacji chcę schudnąć.

Na blogu przedstawiam różne ciekawe diety odchudzające. Jeśli chcesz schudnąć to skorzystaj z diet zamieszczonych na blogu odchudzanieplus. Żeby schudnąc na wakacje najlepiej jest odchudzać się już miesiąc wcześniej. Poza tym w czasie odchudzania stosuj balsamy i inne kosmetyki. By ciało było bardziej jędrne. I lepiej prezentowało się na plaży. Jeśli chcesz uniknąć efektu jo-jo na wakacje. To pamiętaj o zdrowych nawykach żywieniowych. Nawet najlepsza na świecie dieta. Nie pomoże jeśli będziesz się nie zdrowo odżywiać.

•  Jak się odchudzać ?

Najlepiej jest połączyć dietę z aktywnością fizyczną. Na samej diecie również można schudnąć. Jednak sport sprawi, że ciało po odchudzaniu będzie lepiej wyglądało. Będzie bardziej jędrne. Poza tym aktywność fizyczna pozwala więcej i szybciej schudnąć. Załóżmy że dieta pozwala schudnąć 2 kilogramy. Na tydzień.To jeśli połączysz ją ze sportem. To schudniesz nie 2 ale 3-4 kilogramy. Dzięki aktywności fizycznej poprawi się również twoja kondycja. Wybierz taki sport jaki najbardziej ci odpowiada. Jeśli mieszkasz w pobliżu pływalni. Chodź na basen. Zobacz wpis: Pływanie na odchudzanie .Jeśli mieszkasz w pobliżu ścieżek rowerowych. Idź na rower. Zobacz wpis: Odchudzanie na rowerze

Z kolei jeśli chcesz schudnąć z ud. To poświęciłem temu cały wpis. Przeczytaj: Odchudzanie ud

Jeśli szukasz ciekawych przepisów w czasie odchudzania. To na blogu prezentuje liczne przepisy diety Dr Dukana.

Cel chcę schudnąć.

Wyznacz sobie cel odchudzania. Jeśli chcesz schudnąć 5 lub 10 kilogramów to zapisz swój cel. Najlepiej jest wyznaczyć sobie racjonalne cele. Takie które możesz zrealizować. Jeśli chcesz schudnąć 25-20 kilogramów. To najpierw wyznacz sobie cel, że chcę schudnąć 5 kilogramów. I jak to zrealizujesz dopiero realizuje kolejne cele.

Ćwiczenia na odchudzanie w domu

Ćwiczenia na odchudzanie w domu można dostosować do swojej osoby. Niektórzy lubią intensywny trening. I porządnie się zmęczyć i spocić. Inni z kolei lubią spokojny trening. Który pobudza do pracy wszystkie partie mięśni. A przy tym nie jest tak intensywny. Dlatego w dzisiejszym wpisie przedstawiam różne ćwiczenia na odchudzanie w domu. Które można robić na odchudzanie. ale również na utrzymanie zgrabnej sylwetki. W internecie można znaleźć mnóstwo ćwiczeń na odchudzanie. Jednak ja dzisiaj postaram się przedstawić te najbardziej popularne. I najbardziej znane.

Ćwiczenia na odchudzanie w domu.

Pilates.

Bardzo popularny zestaw ćwiczeń. Które można wykonywać w domu. Są to spokojne ćwiczenia na odchudzanie w domu. Niektóre z nich wtkonywane są z użyciem piłki. Nie wymagają intensywnego wysiłku fizycznego. Więcej o pilatesie możesz przeczytać we wpisie: Pilates na odchudzanie . Ćwiczenia te pobudzają do pracy praktycznie wszystkie partie mięśni.

Callanetics 1 godzina daje tyle co 20 godzin aerobiku !

Jest trening ułożony przez znaną propagatorkę zdrowego trybu zcyia Mariolę Bojarską. Przyznam że to jest prawdziwa petarda na odchudzanie. Przede wszystkim trening jest bardzo szybki. Oparty na krótkich seriach. Maksymalnie do 100 powtórzeń. Świetnie spala tłuszczyk z brzucha. Dodatkowo wysmukla nogi.

Callenetics film ćwiczenia na odchudzanie w domu.

[jwplayer mediaid=”16274″]

Przysiady.

Bardzo proste ćwiczenie. Które z pewnością większość z nas pamięta z dzieciństwa. Świetnie modelują pośladki i uda. Mało kto wie, ale przysiady likwidują cellulit. Poza tym przysiady poprawiają wygląd nóg. Stają się bardziej umięśnione. Najbardziej znane są zwykłe przysiady. Jednak istnieją również te z obciążeniami.

• Brzuszki.

Kolejne proste ćwiczenie na odchudzanie. Nie tylko spala kalorie. Ale również wzmacnia mięśnie klatki piersiowej. Najgorsze jest robić brzuszki na początku. Wtedy już po kilku lub kilkunastu kończy się ćwiczenia. Jednak z upływem czasu tych brzuszków można wykonywać co raz więcej. Nawet kilkaset jednego dnia. Brzuszki najlepiej modelują mięśnie brzucha. Podczas ich wykonywania ważne jest aby nogi były unieruchomione. Tak by sylwetka była stabilna. Znasz inne ćwiczenia na odchudzanie w domu pisz na FB.

Pompki.

Dzięki nim można wzmocnić mięśnie barków, ramion oraz klatki piersiowej. Chociaż wiele osób kojarzy, że pompki to typowe ćwiczenie dla kobiet. To jest ono równie dobre dla kobiet.  Ćwiczenia na odchudzanie w domu mogą wykonywać zarówno kobiety jak i męźczyżni.Bo ujędrnia biust. Odmian tego ćwiczenia jest wiele np. z nogami skrzyżowanymi. Na jednej ręce. Wszystko zależy od wytrenowania i doświadczenia. Ogolnie dzieli się na dwa rodzaje męskie i damskie. Czym się różnią ? Męskie są wykonywane na palcach stóp. Natomiast damskie są wykonywane na kolanach.

– Skłony.

Dobre są na spalenie tłuszczyku z bioder. Skłony to kolejne ćwiczenia na odchudzanie w domu które wzmacniają mięśnie pleców. Wystarczy stanąć w rozkroku. I wykonać skłon raz do jednej stopy. Raz do drugiej.

Fit Ball.

To ćwiczenia z piłką. Mają na celu utrzymanie równowagi. Pobudzają do pracy wszystkie partie mięśni. Można je wykonywać na dwa sposoby. Albo w pozycji siedzącej. Albo w pozycji stojącej. Bardzo dobrze modelują sylwetkę. Dobrze wpływają na utrzymanie równowagi.

Ciężarki – ćwiczenia na odchudzanie w domu.

Praktycznie każdy z nas w domu posiada ciężarki. Które nadają się na ćwiczenia na odchudzanie w domu. Jeśli nie masz w domu ciężarków. To możesz je sama wykonać. Wystarczy wsypać piasek do butelki po wodzie mineralnej. Zamiast piasku może wsypać coś sypkiego np. ryż. Ciężarki będą ważyć w zależności od tego jaką butelkę użyjesz. Im większa butelka tym cięższe. Można je również używać podczas wykonywania innych ćwiczeń. Na przykład pompek. Wtedy spalisz więcej kalorii.

Aerobik z serii pump it.

Jest to cała kolekcja filmów z ćwiczeniami na odchudzanie w domu. Większość filmów można obejrzeć na youtube. Odpowiednia dieta plus aerobik pozwala schudnąć. W ciągu tygodnia 2 kilogramy. Ale musisz ćwiczyć każdego dnia. Jest to bardzo intensywny trening. Jak wyglądają te ćwiczenia na odchudzanie w domu ? Na początku jest rozgrzewka. Później uklad taneczny. Ma on charakter aerobiku. Później są ćwiczenia na ujędrnianie uda. Pośladków i brzucha. Trening kończy stretching, który rozciąga mięśnie. Dzięki czemu nie będziesz miała zakwasów.

Chodzenie.

Pozwala spalić aż 200 kalorii na godzinę. Ale jak chodzić w domu ? Wystarczy chodzić podczas rozmowy telefonicznej. Kiedy rozmawiasz przez telefon. Nie stój w miejscu. Tylko spaceruj po domu, mieszkaniu. Wzdłuż pokoju. Dzięki temu spalisz kalorie. A twój umysł będzie lepiej funkcjonował. Jeszcze więcej kalorii spalisz jeśli mieszkasz w domu pietrowym. Wtedy wystarczy chodzić po schodach a spalisz jeszcze więcej kalorii.

Mental Body.

Bardzo ciekawe ćwiczenie na odchudzanie. Które nie tylko polega na wysiłku. Ale również pobudza umysł. Do treningu dobierana jest odpowiednia muzyka. Raz szybsz, raz wolniejsza. Zgodnie z intensywnością ćwiczenia. Jest to jedna z odmian fitnessu.

Jak widać ćwiczenia na odchudzanie są różne. Wybór ćwiczenia zależy już tylko od ciebie. Jeśli wcześniej nie ćwiczyłaś. Zacznij od spokojniejszego treningu. Tak by nie zniechęcić się zbyt szybko. I nie dostać zakwasów. Znasz inne ćwiczenia na odchudzanie w domu pisz na FB.