Archiwum kategorii: Tabele kalorii

Kaloryczność produktów.

Dania poniżej 300 kalorii

dania poniżej 300 kalorii

Dania poniżej 300 kalorii to przykłady lekkich posiłków w czasie odchudzani. W czasie odchudzania ważne jest, żeby posiłki były mało kaloryczne np. obiad. Poniżej prezentuje dania poniżej 300 kalorii na obiad i nie tylko. Na blogu znajdziesz także: Dieta 1000 kcal . Wiele osób uważa, że jedzenie podczas odchudzania jest nie smaczne i chodzą wiecznie głodni. Jednak tak nie musi. Istnieje wiele ciekawych pomysłów na posiłki w czasie odchudzanie. Nawet podczas diety 1000 kalorii posiłki mogą być smaczne i różnorodne.

Większość z posiłków zawiera tłuszcz. Jeśli chcesz, aby dania poniżej 300 kalorii były jeszcze bardziej dietetyczne to wystarczy stosować produkty nisko tłuszczowe. Zamiast pełno tłustego mleka do muesli dodaj mleko nisko tłuszczowe. Omlet możesz przyrządzić na patelni teflonowej bez dodawania tłuszczu.

Rybę można gotować na parze. Z kolei ser feta wybierz w wersji light czyli o mniejszej zawartości tłuszczu. Zwykle do przygotowania kisielu dodaje się cukier. Jeśli chcesz “odchudzić” kisiel. I sprawić, aby był bardziej dietetyczny zamiast cukru użyj słodziku.

Przykładowe dania poniżej 300 kalorii.

•  Musli z otrębami i owocami na mleku – 245 kcal. Dobra przekąska na śniadanie i kolacje. Posiłek pełen witamin.

•  Risotto ze szpinakiem i serem feta – 215 kcal. Wykwintny przysmak na obiad.

•  Omlet z warzywami – 155 kcal. Dietetyczny pomysł na śniadanie. Jajka zawierają białko, które szybciej spala tłuszcz.

•  Ryba gotowana z warzywami – 200 kcal.  Ryba dostarcza białka, a warzywa błonnika.

Zupa krem z dyni – 150 kcal. Smakowita zupa w trakcie odchudzania.

Sorbet z wiśni  20 kcal. Dobry pomysł na deser w czasie diety odchudzającej.

Kalafior i brokuły zapiekane z serem  160 kcal. Tradycyjne warzywa okraszone serem.

Leczo z cukinii 70 kcal. Pisałem o nim na blogu: Leczo z cukinii na odchudzanie

Kisiel z leśnych owoców  60 kcal. Ciepły posiłek na śniadanie. Przekąska dla dzieci i dorosłych.

Jak widać najmniej kalorii znajduję się w porcji kisielu z owoców leśnych natomiast najwięcej kalorii zawiera musli z owocami i otrębami. Dania poniżej 300 kalorii to dobry pomysł w czasie odchudzania.

Znasz inne dania poniżej 300 kalorii. Napisz na facebooku !

Słodycze kalorie

Słodycze kalorie.

Deser.

Słodycze kalorie czyli ile kalorii znajduję się w naszych ulubionych słodkościach. Praktycznie każdy z nas ma swoje ulubione ciasta i słodycze. I zresztą trudno jest sobie odmówić słodkości podczas rodzinnych spotkań. Zatem pozostaje pytanie o kalorie w ciastach i słodyczach

Sprawdź i porównaj, które ciasta i słodycze są najbardziej. A które najmniej kaloryczne. Natomiast jeśli chcesz zjeść słodycze i ciasta, które mają mniej kalorii. Wystarczy, że wybierzesz te które mają mniej dodatków. Takim dodatkiem jest na przykład śmietana.

Słodycze kalorie. Na blogu znajdziesz także wpis: Kalorie w lodach

Słodycze kalorie na 100 g.
Sernika wiedeńskiego z rodzynkami – 305 kcal.
Kawałek karpatki  310 kcal.
Ciasto czekoladowego z kremem i polewą – 700 kcal.
Ciasta drożdżowego – 150 kcal.
Ciasta marchewkowego – 150 kcal.
Strucla z makiem – 145 kcal.
Sernika na zimno – 280 kcal.
Keks – 210 kcal.
Piernik – 250 kcal.
Sękacza – 240 kcal.
Tiramisu – 570 kcal.

Jak widać najwięcej kalorii ma ciasto czekoladowe z kremem i polewą, bo aż 700 kalorii. To i tak mało kalorii. Zobacz wpis: 5 bomb kalorycznych . To są dopiero bomby kaloryczne !

Zobacz też filmik słodycze kalorie.

[jwplayer mediaid=”19117″]

Słodycze kalorie.

 Tabela kalorii zawartych w różnych słodyczach.

Słodycze kalorie na 100 g.

Babka drożdżowa 285 kcal.

Pączek sztuka 247 kcal.

Bita śmietana  łyżka 62 kcal.

Chałwa opakowanie – 600 kcal.

Cukier biały łyżeczka 40 kcal.

  1. Beza z kremem  sztuka 120 kcal.
  2. Czekolada sztuka 550 kcal.
  3. Makowiec kawałek 140 kcal.
  4. Pierniczek serce  sztuka 109 kcal.

Placek z jabłkami kawałek 224 kcal.

Miód łyżeczka 23 kcal.

Ptasie mleczko opakowanie 470 kcal.

Ptyś z kremem sztuka 256 kcal.

Sernik z lukrem  kawałek 248 kcal. Zobacz też wpis: Sernik Dukana

Toffi całość 428 kcal.

Delicje sztuka 54 kcal. Na blogu znajdziesz również przepis na dietetyczne delicje. Zobacz wpis: Delicje Dukana

Wafelki w czekoladzie  sztuka 110 kcal.

Natomiast ze słodyczy najwięcej kalorii ma chałwa, bo aż 600 kalorii znajduję się w jednym opakowaniu. Ciekawe, że ptasie mleczko opakowanie ma tylko 470 kalorii. To prawie tyle samo co czekolada. Średnio tabliczka czekolady ma około 500 kalorii.

 

Kalorie taniec

Kalorie taniec.

Taniec.

Kalorie taniec czyli ile kalorii można schudnąć w czasie tańczenia. W czasie tańca można spalić bardzo dużo kalorii. Wszystko zależy od rodzaju tańca i intensywności tańczenia. Taniec na odchudzanie to jedna z najlepszych form na odchudzanie.Taniec szybko spala kalorie i modeluje ciało.

Podczas tańczenia pracują niemal wszystkie partie mięśni. Taniec na odchudzanie to dobre rozwiązanie.  Taniec nie wymaga od nas powtarzania żmudnych ćwiczeń. Chociaż podczas nauki tańca trzeba się nauczyć kolejności kroków. Ale wszystko zależy od rodzaju tańca.

Tabela kalorii spalanych w tańcu: Kalorie taniec na godzinę.

Kalorie taniec na godzinę.

  1. Taniec aerobowy 420 kcal/godzinę.
  2. Kalorie taniec szybki  np. polka, taniec irlandzki  300 kcal/godzinę.
  3. Taniec balowy np. samba, walc, tango, foxtrot  120 kcal/godzinę.

To tylko kilka rodzajów tańca. Więcej rodzajów tańca znajdziesz: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Ta%C5%84ce  Natomiast jeśli chodzi o taniec w czasie odchudzania to najlepsza jest zumba więcej przeczytasz we wpisie: Zumba na odchudzanie .Pozwala najwięcej spalić kalorii. Ale zumbę trzeba też czuć. Nie każdemu spodoba się zumba. Nie ma jednak wątpliwości, że pośród tańca. Zumba to prawdziwy killer kalorii.

Kalorie taniec

Rozmawiałem z wieloma osobami, które uprawiają zumbę. I wszyscy zgodnie twierdzili, że zumba niesamowicie odchudza. W zumbie podobnie jak i w innych tańcach niezwykłe jest to, że masz wrażenie, że nawet nie wiesz kiedy chudniesz. Podczas zwykłego treningu na siłowni często ludzie patrzą na zegarek. Natomiast zumba oraz inne tańce sprawiają, że taniec wciąga. Porywa ciało i umysł.

Co prawda odmian tańca jest mnóstwo. Liczba spalonych kalorii w tańcu zależy też od kilku czynników. Wiek osoby tańczącej. Intensywność tańczenia i rodzaj tańca. Chociaż wiek czasami nie ma znaczenia. Niektóre osoby w kwiecie wieku potrafią  tak intensywnie tańczyć. Że spalają więcej kalorii niż nie jedna młoda osoba. Wiele osób lubi tańczyć. Więc łatwo jest połączyć przyjemne z pożytecznym. Czyli tańczenie ze spalanie kalorii. Zresztą z reguły osoby które tańczą nie narzekają na nadwagę. Co więcej mogą poszczycić się szczupłą i zgrabną sylwetka. Idź na trening a kalorie taniec spali.