Dieta South Beach

Dieta South Beach.

Dieta południowych plaż.

Dieta South Beach została  stworzona przez amerykańskiego kardiologa. Nazywana jest także dietą południowych plaż. Jest to jedna z popularniejszych diet na odchudzanie.

Dieta South Beach trzy fazy.

I faza trwa dwa tygodnie.

II faza zależy od tego ile zamierzamy zrzucić zbędnej wagi.

III faza pozostanie w uzyskanej wadze przez resztę życia…

Dieta South Beach przeciwwskazania:

1. Osoby chore na cukrzyce powinny się skonsultować z lekarzem.

2. Osoby z obniżonym poziomem cukru we krwi.

3. Osoby które maja wysoki poziom cholesterolu powinny uważać na spożycie jajek i zastąpić je innymi produktami.

Dieta South Beach założenia:

•   Ograniczamy spożycie produktów wysoko węglowodanowych przetworzonych.

•   Ograniczamy spożycie tłuszczów nasyconych np. masło, smalec.

•   Spożywamy tłuszcze nasycone, białka, węglowodany złożone.

•   w pierwszej fazie powinniśmy spożywać produkty o niskim indeksie glikemicznym, nie wolno pić napojów bogatych w kofeina oraz alkoholu i jeść owoców.

Autor diety dr. Arthur Agatston uważa, że produkty wysoko węglowodanowa przetworzone czyli np. makaron, białe pieczywo szybko się trawią i zaraz jesteśmy głodni. Dlatego dieta south beach zakazuje spożywania tych produktów.

Dieta South Beach jadłospis faza I.

Dzień 1.

Śniadanie: Szklanka soku pomidorowego plus 2 jajka usmażone na jednej łyżeczce oliwy plus kawa lub herbata bez cukru możesz użyć słodzika.

II śniadanie: Twarożek z rzodkiewkami.

Obiad: Sałata rzymska z piersią z kurczaka z grilla. Do tego dodaj 2 łyżki sosu winegret.

Podwieczorek: Plasterek sera żółtego light.

Dzień 2 dieta South Beach.

Śniadanie: Miseczka sałatki: 10 oliwek plus sałata plus czerwona papryka marynowana plus plasterek sera feta light plus szczypiorek i dwa jajka ugotowane na twardo.

Obiad: miseczka brokułów gotowanych na parze posypanych łyżką startego sera żółtego light plus grillowana pierś kurczaka 150 g plus szklanka soku pomidorowego.

Podwieczorek:Mały kawałek sera brie plus gruszka lub jabłko plus pieczywo Wasa.

Kolacja: Herbatka ziołowa lub owocowa, miseczka sałatki: 3-4 pieczarki marynowane, 4 rzodkiewki, pomidor, sałata lodowa, 10 oliwek. Wszystko skrop łyżeczką oliwy i sokiem z cytryny. Dwa plasterki chudej wędliny.

Dieta South Beach jadłospis dzień 3.

Śniadanie:Szklanka soku wielo warzywnego lub kawa lub herbata plus omlet z wędzonym łososiem.

Omlet: przygotuj omlet na patelni teflonowej z dodatkiem jednej łyżeczki oliwy. Do tego dodaj 2 plasterki z fileta łososia plus zalej roztrzepanym jajkiem. Dla smaku przypraw pieprzem, estragonem i solą.

II śniadanie:Roladki z indyka: ugotuj pierś z indyka, połóż pierś na sałacie i dodaj majonez z kolendrą. Dla wyglądu i smaku dodaj szalotkę i paprykę.Majonez z kolendrą: ¾ szklanki majonezu light zmiksuj z łyżką soku z cytryny, 2 łyżki kolendry, ząbek czosnku plus 1 łyżkę sosu sojowego.

Obiad : Sałatka z kurczaka.

Ugotuj połowę piersi z kurczaka. Pokrój dymkę cebulę i wymieszaj z kurczakiem plus dodaj do tego kiełki soi. Całość podawaj na sałacie, którą wcześniej skropl octem winnym i oliwą z oliwek.

Podwieczorek: Garść pistacji.

Kolacja: Serek light topiony z selerem naciowym.

Dieta South Beach opinie.

„…Hej! ja też mam pytanie:) jakiś rok temu stosowałam SB – może troszkę nie do końca poprawnie – schudłam koło 6 kg, ze dwa mi teraz wróciły, no ale nie było celem 6, tylko jeszcze więcej… no i przez cały rok to ja tak stosowałam raczej fazę hm, I – II, czasem dłuższe odstępstwa się zdarzyły. no ale trzymam się cały czas, staram się…”

mara ena

 

„…Ja byłam tylko przez tydzień na tej diecie i 3 kg było w dół. Od dzisiaj znowu zaczęłam i mam zamiar wytrwać od końca…”

aska 1301

Facebook