Miesięczne archiwum: Luty 2013

Odchudzanie Anji Rubik

 

Odchudzanie Anji Rubik przez pewien czas było wiadomością numer 1 w kolorowych magazynach. Bez wątpienia modelka może pochwalić się szczupłą sylwetką.  Osobowość i figura sprawiły, że Anja Rubik rozchwytywana jest przez największych projektantów mody. Jednak czy tak szczupła sylwetka to odchudzanie Anji Rubik czy też tzw. “dobre geny”. Jak podają plotkarskie portale internetowe odchudzanie Anji Rubik było kontrowersyjne. Podobno Ania Rubik stosowała dosyć kontrowersyjna metodę odchudzanie.

Na czym polegało odchudzanie Anji Rubik ?

W celu zrzucenia zbędnych kilogramów podobno owijała swoje ciało folią spożywczą. Zakładała dres i biegała.Wielu z was pewnie drapie się w tej chwili po głowie. I pyta się po co folia ? Podczas aktywności fizycznej ciało podnosi swoją temperaturę. Zastosowanie folii powodowało, że temperatura ciała jeszcze mocniej wzrastała.

W ten sposób modelka szybciej traciła zbędne kilogramy. To tak jakby wstawiła rower stacjonarny do siłowni i ćwiczyła. Przy okazji zobacz także wpis: Sauna na odchudzanie .Szczerze przyznam, że bieganie z folią owiniętą wokół ciała to nadzwyczajny wysiłek fizyczny.

Najważniejsze zasady odchudzanie Anji Rubik.

  1.  Odpowiednia dieta. Odchudzanie Anji Rubik oparte było o stosowanie diety.
  2.  Ćwiczenia fizyczne najczęściej bieganie. Sprawdź mój wpis: Bieganie na odchudzanie .Odchudzanie Anji Rubik polegało na bieganiu.
  3.  Owijanie ciała folią spożywczą podczas treningu.

Wiele osób może to uznać za dziwny sposób na odchudzanie. Jednak trzeba pamiętać, że metabolizm modelek jest zupełnie inny niż pozostałych ludzi. Trudno jest znaleźć modelki i modeli którzy nie stosują diet na odchudzanie. Wszystko to sprawia, że z czasem organizm uodparnia się na odchudzanie. Dlatego żeby schudnąć modelki sięgają po dość kontrowersyjne metody odchudzania. Dlatego odchudzanie Anji Rubik może wydawać się kontrowersyjne.Normalnie człowiek wystarczy, że zrezygnuje z pewnych pokarmów np. słodyczy, makaronu, białego pieczywa. Dodatkowo jak połączysz to ze sportem waga sama spadnie.

Natomiast modelki i tak już jedzą lekkie i nisko tłuszczowe posiłki. Dlatego, żeby schudnąć więcej i więcej muszą pokonywać kolejne bariery. Wtedy granica odchudzania zatraca się.  Dlatego w modelingu jest tak wiele anorektyczek.Odchudzanie Anji Rubik to metoda kontrowersyjna jak wspomniałem. Szczerze nie polecam takiego odchudzania. Opisuję ją dla zainteresowanych problematyką odchudzania.

 

 

Fast food kalorie

Fast food kalorie.

Fast food.

Fast food kalorie czyli kalorii znajduję się w popularnych szybkich posiłkach. Powszechnie wiadomo, że w trakcie odchudzania należy unikać jedzenia fast foodów. Choć każdy z nas ma ochotę na fast food. Od czasu do czasu. Fast foody to posiłki bogate w węglowodany i tłuszcz. Raczej nie mają właściwości odżywczych.

Systematyczne jedzenie fast foodów może sprawić, że bardzo szybko przybędzie dodatkowych kilogramów. Nawet najmniejsze przekąski z fast foodów to prawdziwe bomby kaloryczne.

Przy okazji zobacz wpis: 5 bomb kalorycznych .Żeby spalić porcje kababu wystarczy tańczyć przez godzinę czasu.

Fast food kalorie.

  1. Sałatka Coleslaw   149 kcal.
  2. Cheeseburger  1 szt.  302 kcal.
  3. Hamburger  1 szt.  253 kcal.
  4. Hot – dog   1 szt.  470 kcal.
  5. Kebab   1 porcja  422 kcal.
  6. Kiełbasa z rusztu   435 kcal.
  7. Parówki  346 kcal.
  8. Pizza margeritta   porcja 125 g   295 kcal.
  9. Pizza z salami   porcja 125 g  286 kcal.
  10. Pizza z tuńczykiem  porcja 125 g   330 kcal.
  11. Placki ziemniaczane  3 szt.   352 kcal.

Jak widać najwięcej kalorii znajduję się w hot dogu, bo aż 470 kcal. Natomiast najmniej kalorii znajduję się w sałatce coleslaw 149 kalorii. Kaloryczność fast foodów zależy również. Od dodatków z jakimi są podawane. Fast food kalorie jest bardziej kaloryczny. Jak ma dodatki kaloryczne.Na przykład niektóre sosy są bardzo tuczące. Zobacz wpis: Kalorie sosy .Dlatego jeśli dbasz o sylwetkę. Wybierz fast food z dodatkiem warzywa. I zrezygnuj z sosu. Często fast foody sprzedawane są w zestawach. W takim zestawie podawane są z napojami. Które także zawierają spore ilości cukru. Dlatego wybierz zestaw z wodą mineralną. Lub zestaw z colą light. Która ma mniej kalorii niż zwykła cola.

•  Możesz również zamówić mały zestaw. Zamiast dużego. W ten sposób zjesz mniej kalorii. W przypadku pizzy możesz ograniczyć kalorie. Zamiast zwykłego sera użyj ser typu light. Sos do pizzy przygotuj na bazie jogurtu. A nie śmietany. Najlepiej jeśli będzie to jogurt naturalny 0 % tłuszczu.

Dzienna dawka kalorii

 

Dzienna dawka kalorii.

Zapotrzebowanie.

Dzienna dawka kalorii zależy od wielu czynników. Każda osoba jest inna i prowadzi inny tryb życia.Jednak każdy musi dostarczyć kalorie, żeby organizm normalnie funkcjonował. Podczas odchudzania dobrze jest wiedzieć jaka jest dzienna dawka kalorii. Żeby schudnąć bilans energetyczny musi być ujemny. Czyli trzeba spalić więcej kalorii. Niż tych kalorii dostarczyłaś organizmowi. Z wiekiem zapotrzebowanie na kalorie spada. I po prostu wystarczy jeść mniej.

Jeśli jesteś kobietą między 20 a 60 rokiem życia i wykonujesz lekką pracę. To twoja dzienna dawka kalorii wynosi od 2100 do 2300 kalorii. Jeśli zastosujesz Dieta 1000 kcal to każdego dnia będziesz szczuplejsza o około 1300 kalorii.

Dlatego dzienna dawka kalorii powinna być dostosowana do trybu życia danej osoby.Inne zapotrzebowanie na kalorie ma młoda osoba, która dojrzewa. A inne zapotrzebowanie ma osoba wykonująca ciężką prace fizyczna.W czasie odchudzania ważne jest zmniejszenie codziennej dawki kalorii, a waga zacznie spadać.Przykłady dziennego zapotrzebowania na kalorie w różnym wieku i rodzaju pracy.

 

Dzienna dawka kalorii.

  • Mężczyźni od 20-65 roku 2400-2600 kcal.
  • Mężczyźni od 20-65 roku wykonujący pracę umiarkowaną 2800-3200 kcal.
  • Mężczyźni od 20-65 roku wykonujący pracę fizyczną 3500-4000 kcal.
  • Mężczyźni od 20-65 roku wykonujący Ciężką pracę fizyczną 4000-4500 kcal.
  • Kobiety od 20-60 roku lekka praca 2100-2300 kcal.
  • Kobiety od 20-60 roku umiarkowana praca 2400-2800 kcal.
  • Kobiety od 20-60 roku fizyczna praca 2900-3200 kcal.

Zobacz też inne wpisy na blogu. Dotyczące odchudzania i diet odchudzających na przykład  Kalorie jazda na rowerze czy Owoce morza kalorie

Większość diet odchudzających zakłada ograniczenie dziennej dawki kalorii. Jednak aby skutecznie schudnąć najlepiej jest połączyć dietę z aktywnością fizyczną np. Odchudzanie na rowerze .Wprowadź również zdrowe nawyki żywieniowe. Nawet najlepsza dieta i sport nic nie dadzą. Jeśli będziesz się źle odżywiać. To może wystąpić efekt jo-jo. Dlatego dieta plus sport to najlepsze rozwiązanie na odchudzanie. Sprawdź jaka jest twoja dzienna dawka kalorii i zacznij się odchudzać. Już od dziś.