Dieta Ewy Chodakowskiej

Dieta Ewy Chodakowskiej to prawdziwa rewolucja w odchudzaniu. Plany treningowe ułożone przez Ewy osiągneły ogromny sukces. Tysiące kobiet każdego dnia trenuje z Ewą. Na jej oficjalnym fanpage można znaleźć setki metamorfoz. Kobiet które schudły i wymodelowały swoje ciało. Jednak według portalu polki. Istnieje również dieta Ewy Chodakowskiej. Oczywiście najlepsze efekty uzyskasz jak połączysz dietę z treningiem Ewy.

Najbardziej znane to skalpel i killer. Poniżej znajdziesz film z jednym z nich. Które pozwalają spalić wiele kalorii. Bez wątpienia taki jadłospis pozwoli ci zachować zgrabną sylwetkę. Kuracja odchudzająca pozwala również oczyścić organizm z toksyn. Zanim rozpoczniesz odchudzanie ważne jest aby odpowiednio oczyścić organizm. Toksyny w organizmie spowalniają odchudzanie. Bo organizm zamiast chudnąć. Zajmuje się oczyszczaniem organizmu z toksyn.

Przykładowy jadłospis dieta Ewy Chodakowskiej.

Śniadanie. Szklanka jogurtu naturalnego 0 % tłuszczu. 3 łyżki muesli. Dwa owoce kiwi

Przekąska. Garść orzechów włoskich i rodzynek. Orzechy dobrze wpływają na pracę mózgu. Zobacz wpis na blogu: Dieta orzechowa

Obiad: Pierś z kurczaka pieczona pokrojona w kostkę. Do tego makaron pełnoziarnisty. Taki makaron ma niższy indeks glikemiczny. Dodatkowo jest bardziej zdrowszy niż biały. Sałatka z kilku pomidorków koktajlowych. Kilka listków sałaty postrzępionych. Garść fasolki zielonej. Wszystko skropione oliwą.

Na kolacje sałatka typu cezar. Z kilku pomidorów koktajlowych i liści sałaty. Do tego kromka chleba razowego. 50 gram piersi z kurczaka. Pół łyżeczki białego sezamu. Szklanka soku z pomarańczy. Jedno białko z jajka kurzego. Łyżeczka oliwy.

•  Przygotowanie sałatki cezar – dieta Ewy Chodakowskiej. Jest prosta w przygotowaniu. Nie wymaga wielkiego nakładu siły. Wystarczy kilkanaście minut.

Najpierw umyj sałatę. Następnie postrzęp ją na małe kawałki. Przygotuj małą miseczkę. I wyciśnij do niej sok z połowy pomarańczy. Dodaj łyżeczkę oliwy. Do tego dodaj pieprz i sól. Z kolei pierś z kurczaka pokrój na plasterki. Białko z jajka użyj do posmarowania mięsa. Dodaj ziarna sezamu. I wszystko usmaż na patelni. Najlepiej jest smażyć na patelni teflonowej. Wtedy dieta Ewy Chodakowskiej będzie zawierać mniej tłuszczu.

– Natomiast chleb pokrój tak by uzyskać małe grzanki. Przysmaż je na patelni. Teraz czas na pomidorki koktajlowe. Pokrój je na ćwiartki. Wymieszaj sałatę, sok pomarańczowy i oliwę. Do tego dodaj pomidorki i kurczaka. Wszystkie składniki wymieszaj. Posyp je grzankami i serem. I gotowe. Możesz już jeść.

Zobacz również trening z Ewą Chodakowską.

[jwplayer mediaid=”16167″]

Taka sałatka jest bardzo dobra na odchudzanie. Dlatego dieta Ewy Chodakowskiej ją zawiera. Kurczak jest cenny źródłem białka. Które szybciej spala tłuszcz. Przekształca tkankę tłuszczową w energię. Dodatkowo zawiera spore ilości błonnika. Które jest szczególnie polecane w czasie odchudzania. Ponieważ zapobiega wchłanianiu się tłuszczu do układu pokarmowego. Poza tym przyspiesza trawienie. Spore ilości tego składnik zawarte są w pieczywie. Z kolei pomidory zawierają spore ilości likopelu. Jest to składnik który szczególnie ważny jest w diecie mężczyzn. Ponieważ chroni organizm przed wystąpienie prostaty.

O wpływie tych warzyw pisałem już na swoim blogu. We wpisie: Pomidory na odchudzanie .Oprócz tego pomidory zawierają magnez. Który usprawnia pracę układu krążenia. Odpowiednia ilość magnezu w diecie. Sprawi, że nie będą chwytać cię skurcze. To szczególnie ważne w czasie odchudzania. Kiedy oprócz diety ćwiczysz, Często zdarza się, że w czasie odchudzania. Organizm wypłukuje wiele cennych witamin. I wartości odżywczych.

Pamiętaj również o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Dieta Ewy Chodakowskiej zawiera odpowiednie ilości wody. Zwłaszcza po intensywnym treningu fizycznym. Należy odpowiednio nawodnić organizm. Tak by nie doprowadzić do jego odwodnienia. Najlepsza jest woda mineralna niegazowana. Nie zawiera kalorii. I oczyszcza organizm z toksyn.

Warto jest jeść zielone warzywa. Zwłaszcza dieta Ewy Chodakowskiej zawiera wiele zielonych warzyw. Ponieważ dostarczają one cenne dla organizmu witaminy. I wartości odżywczych. Zwłaszcza kwasu foliowego. Który jest szczególnie ważny. Ponieważ w pożywieniu występuje w małych ilościach. Składnik ten szczególnie powinny jeść kobiety w czasie ciąży. Odpowiednia jego zawartość w diecie Ewy Chodakowskiej. Sprawia, że układ nerwowy dziecka prawidłowo się rozwija. Dlatego każdego dnia w swojej diecie.

Dobrze jest jeść szparagi, brokuły czy szpinak. Poza tym brokuły zmniejszają ryzyko wystąpienia raka trzustki. Oprócz tego dieta Ewy Chodakowskiej zawiera jogurt naturalny. W czasie odchudzania najlepiej jest jeść ten 0 % tłuszczu. Poza tym tłuszcz zawarty jest w innych składnikach w posiłku. Bez wątpienia dieta Ewy Chodakowskiej jest bardzo smaczna.

Facebook