Agrafka do ćwiczeń

Agrafka do ćwiczeń jest tania. Kosztuje około 30 złotych. To nie dużo jeśli chodzi o sprzęt do odchudzania. I ćwiczeń. Dlaczego taka nazwa ? Bo faktycznie wyglądem przypomina agrafke. Jest mała i poręczna. Ma uniwersalne zastosowanie. Świetnie sprawdza się podczas odchudzania. Ale można ją używać rekreacyjnie.

Agrafka do ćwiczeń.

Agrafka.

Jakie mięśnie kształtuje ?

Jest to sprzęt który modeluje różne partie ciała.Przede wszystkim dobrze modeluje wewnętrzne mięśnie nóg i ud.Poza tym stymule mięśnie klatki piersiowej. Podczas ćwiczeń agrafka pobudza plecy i ramiona. Co ciekawe agrafka do ćwiczeń może służyć do wykonywania brzuszków.

Trening z agrafka do ćwiczeń jest bardziej intensywne. Podczas treningu spalisz więcej kalorii.

Niska cena urządzenia sprawia, że jest powszechnie dostępna.

Warto wspomnieć, że agrafka do ćwiczeń jest używana w rehabilitacji.

Zalety agrafka do ćwiczeń.

Modeluje mięśnie przedramion i ramion.

Wyszczupla zewnętrzną i wewnętrzną mięśnie ud.

Wiele osób chwali sobie agrafkę.bo naprawdę daje świetne rezultaty.

Trening z agrafką można wykonywać podczas oglądania telewizji.

Jest to prosty sprzęt do ćwiczeń. Który nie hałasuje. I nie kosztuje zbyt wiele. A daje wiele możliwości.

Wiele osób pisało do mnie, że agrafka do ćwiczeń odchudza. Ale także sprawia, że mięśnie stają się większe. Tak jest tak.Zresztą podobnie jest jak mamy nadwagę. I pójdziemy na siłownie. Wiele osób jest na początku jest przerażonych. Bo zamiast chudnąć nabierają mięśni. Ale jest to normalne zjawisko.

Zwłascza dla osób które wcześniej nie ćwiczyły. Jednak przyz zachowaniu odpowiednich ćwiczeń. Waga będzie spadać. A mięśnie na początku urosną. Jednak dalej nie będą rosnąć. Można to porównac do szczupłego brzuszka. Kiedy osoba coś zje brzuch rośnie. Niektóryz mogą być nawet zdziwieni. Ale kiedy objedzenie minie. Brzuszek nadal będzie szczupły. No chyba że od tego jedzenia nie przytyje J Agrafka dobrze modeluje wewnętrzną i zewnętrzną część ud.

Jednak przy zwykłej wadze. Lub lekkiej nadwadze. Natomiast przy dużej nadwadzę. Efekt może być odwrotny. To znaczy mięśnie urosną. A tego nikt z większą wagą nie chcę. Dlatego przy większej wadze. Dobrze jest w pierwszej kolejności wykonać ćwiczenia cardio. Czyli np. skalpel Ewki Chodakowskiej. To połączyć z dietą odchudzająca. Sporo diet znajdziesz na moim blogu. I jak waga spadnie to dopiero agrafka do ćwiczeń.

Super rezultaty daje połączenie agrafka do ćwiczeń plus skalpel Ewki(lub inne cardio) plus dieta.Wtedy chudniesz. I jednocześnie modelujesz ciało.

Często agrafka do ćwiczeń nazywana jest również motylkiem.

Natomiast przy zwykłym używaniu agrafka do ćwiczeń pozwala zgubić 2 cm w udach w ciągu miesiąca.

Używaj agrafki jeśli chcesz.

1) Wzmocnić mięśnie.

2) W celach rehabilitacyjnych.

Poprawić swoje krążenie.

Uwaga !

Zanim zaczniesz ćwiczyć. Zobacz wcześniej filmy instruktażowe. Na youtube. Przygotuj również dobrą rozgrzewkę. Agrafka do ćwiczeń jest super. Jednak rzucenie się na nią hura z optymizmem. Bez rozgrzewki może się skończyć kontuzją. Szczególną uwagę zrwóć. A tym samym rozgrzej te partie mięśni. Które będziesz ćwiczyć.Jeśli rozpoczyznasz przygodę z agrafką do ćwiczeń. To zaczni od krotkich serii. Z czasem zwiększaj je. W miarę możliwości. Tak by na drugi dzień obudzić się bez bólu pleców. I zakwasów. Wiele osób uważa że agrafka do ćwiczeń pozwala tylko na jedno ćwiczenie. Otóż nie. Istnieje wiele ćwiczeń z tym urządzeniem. Oto kilka z nich.

Przykładowy trening czyli agrafka do ćwiczeń na odchudzanie.

Popularna harmonijka. Czyli stajemy w rozkroku. I chwytamy motylek oburącz. I ściskamy do siebie.

I – Agrafka na uda. Czyli umieszczamy ją między udami. I zaciskamy.

II – Na łydki. Umieszczamy agrafkę między kostkami. I ćwiczymy.

III – Na plecy. Chwytamy agrafkę z tyłu. Za plecami i ściskamy.

Popularna pompka J Czyli jedno skrzydełko motylka umieszczamy. Na podłodze. Natomiast drugie w powitrzeu. W pozycji pionowj. I pompujemy jak powietrze pompką. Tylko że nogą dociskamy drugie skrzydełko do podłogi.Agrafkę przykładamy jednym skrzydełkiem do ściany. Natomiast w drugie skrzydełko wkladamy udo. I ściskamy tak by drugie skrzydełko dołączyło do ściany. Ustaw agrafkę na poziomie ud. W jeden koniec wsadż udo. I uginaj ją do góry.Ustaw agrafke nad głową.i oburącz ściskaj ją. Trzymając agrafkę 1 końcem na poziomie uda w 2 koniec wsadzamy stopę i robimy wyprosty  stopy, napinając łydkę.

Facebook