Miesięczne archiwum: Październik 2013

Dieta warzywno owocowa

 

Dieta warzywno owocowa.

Kapusta.

 

Dieta warzywno owocowa z reguły trwa od 2 do 4 tygodni.  Dieta warzywno owocowa  pozwala schudnąć od 3 do 6 kg w 14 dni. Jest zdrowa i smaczna i bazuje na naszych tradycyjnych warzywach. W dodatku nie kosztuje zbyt wiele.

Dieta warzywno owocowa pozwala jeść dowolną ilość warzyw i owoców. Oprócz tego można pić soki warzywno owocowe.

Żeby uniknąć efektu jo-jo po zakończeniu diety należy jeść produkty pełnowartościowe: wszystkie warzywa i owoce, orzechy, rośliny straczkowe, drób, ryby. Przy czym na zakończenie diety warto jest pozostawić sobie 1-2 dni na diete warzywno-owocową, a z czasem całkowicie zrezygnować z diety czyli stopniowo.

Dieta warzywno owocowa jak przygotować posiłki ?

  1. Warzyw gotowane, duszone.
  2. Soki z warzyw i owoców.
  3. Wywarów warzyw, owoców suszonych lub surowych.
  4.  Surówki warzywne, surowe zupy warzywne.
  5.  Owoce.
  6.  Warzywa kiszone.

Dieta warzywno owocowa czego nie jeść:

•  ziemniaki, tłuszcze, chleb, kasze, tłuste mięso.

Dieta warzywno owocowa produkty zalecane:

Korzeniowe: marchew, rzodkiewka, pietruszka, seler, rzepa, chrzan, burak.

Liściaste: zioła, sałata, jarmuż, koper, seler naciowy, zielona pietruszka, rzeżucha.

Cebulowe: cebula, czosnek.

Kapustne: kapusta biała, czerwona, włoska, pekińska, kalafior, kalarepka.

Dyniowate: ogórki, dynia, cukinia, kabaczek.

Owoce: jabłka, grejpfruty, cytryny.

Dieta warzywno owocowa główne składniki:

Warzywa o niskiej zawartości skrobi: buraki, kalafior, dynia, kapusta kiszona, surowa, papryka, cebula, pomidory, seler, sałata, marchew.

Owoce o niskiej zawartości cukru: cytryny, jabłka, owoce jagodowe, grejpfruty.

Oraz soki, surówki domowej roboty, warzywa duszone, zupy.

Dieta warzywno owocowa jakich warzyw i owoców nie jeść ?

Owoce – słodkie: gruszki, banany, śliwki.

roślin strączkowych – ziemniaki, bogate w tłuszcze i białko.

Oprócz tego w trakcie trwania diety warzywno owocowej nie wolno jeść zbóż bogatych w białko i skrobie, olejów alkoholu, kawy i mocnej herbaty oraz orzechów i i innych „tłustych” ziaren.

Plusy dieta warzywno owocowa.

•  Obniża poziom cholesterolu.

•  Dostarcza mało kalorii co jest ważne w czasie odchudzania.

•  Bazuję na produktach pochodzenia roślinnego o małej zawartości skrobi.

•  Dostarcza wielu cennych składników odżywczych: błonnik , witaminy, mikroelementy itp.

Niektórzy stosują uproszczony sposób czyli:

Śniadanie – surowizna.

Obiad – gotowane.

Kolacja – płyny.

Jak to się przekłada się na jadłospis ?

Dieta warzywno owocowa jadłospis uproszczony.

Śniadanie – pomidor z cebulą i ogórkiem.

II śniadanie – jabłko.

Obiad – gotowany kalafior.

Kolacja – sok marchewkowo-buraczkowy.

Dieta warzywno owocowa nie tylko pomaga na odchudzanie, ale ma także własciwości zdrowotne.

  • Oczyszcza organizm z toksyn.
  • Zwiększa odporność na przeziębienia.
  • Odtłuszcza wątrobe.
  • Jest skuteczna dla osób, które mają problem z cholesterolem, nadciśnieniem, nadwagą.
  • Pomaga na wzdęcia, zaparcia, anemie, problemy ze snem.
  • Jest dobra na choroby zwyrodnieniowe.

Dieta warzywno owocowa przeciwwskazania.

Depresja, nadczynność tarczycy, problemy z krążeniem, wątrobą. Kobiety w ciąży i karmiące, dzieci.

Dieta warzywno owocowa opinie.

„…Witajcie, Patrzę na dyskusję i powiem Wam jedno byłam na tej diecie już 2 razy po 6 tygodni. Kryzys miałam 2-4 dzień, potem praktycznie coraz więcej energii. Po pierwszym razie schudłam z 10 kg, trochę potem przytyłam z 3 kg, ale zostało, odrzuciło mnie też od mięsa i chemicznej żywności. Mocno ten pierwszy raPO drugim razie schudłam z 7 kg i tak zostało. Dieta ma wady czuję smak potraw i teraz od napompowanego chleba czy słodyczy mnie odrzuca. Organizm jest przeczyszczony i lepiej go znam…”

brygidabb

 

„…Ja też byłam na tej diecie, dwa tygodnie. Przeprowadziłam ją w sierpniu, gdy jest duży wybór warzyw i owoców. Czułam się rewelacyjnie. To dieta lecznicza…”

Agoola

 

Efekty dieta warzywno owocowa.

Poza schudnięcie dieta warzywno owocowa ma ogromne właściwości lecznicze.

Oto kilka z nich.

85 letni mężczyzna pozbył się trwających latami głębokich owrzodzeń.

50 kilogramów tyle schudła mężczyzna na diecie warzywno owocowej. Jego początkowa waga wynosiła 150 kilogramów przy wzroście 178 cm. Poza wagą mężczyzna wyleczył arytmie serca dzięki temu, że schudł.

56 letnia kobieta dzięki diecie warzywno owocowej schudła 25 kilogramów dzięki czemu unikneła przeszczepu sztucznego stawu kolanowego. Warto dodać, że te 25 kilogramów schudła w rok.

55 letnia kobieta po niemal 27 latach zapalenia stawów odstawiła leki i kule, ból i obrzęki ustąpiły.

30 letnia kobieta dzięki kuracji odchudzającej schudła 120 kg tak sto dwadzieścia kilogramów. Tyle schudła w 2 lata. Początkowo ważyła 270 kilogramów.

Tak jak pisałem we wstępie o mnie odchudzanie to nie tylko kwestia wyglądu, ale także zdrowia na lata ! Jak widać dieta warzywno owocowa pomogła już wielu osobom.

Pływanie na odchudzanie

Pływanie na odchudzanie.

Basen.

Pływanie na odchudzanie to świetny pomysł. Jest proste, przyjemne. Pływalnie można znaleźć praktycznie w każdym większym i mniejszym mieście. W ostatnich latach powstało wiele tzw. aquaparków w mniejszych miejscowościach. Gdzie bez trudu można pływać. W przypadku pływania na odchudzanie bardzo ważna jest odpowiednia technika pływania. Pływanie świetnie odchudza. Modeluje sylwetkę. I poprawia samopoczucie.

Dlaczego pływanie na odchudzanie ?

Pływanie na odchudzanie jest doskonałym pomysłem na odchudzanie dla osób, które mają problemy z kręgosłupem. Zresztą najlepszą reklamą pływania na odchudzanie są sylwetki pływaczek. Wysportowane, szczupłe i zgrabne.

Jaka technika na pływanie na odchudzanie.

Żeby schudnąć należy pływać co najmniej 30 minut. I trzeba pływać niestety. Ale samo pluskanie się w wodzie nie pomoże. Najlepszy styl na pływanie na odchudzanie jest żabka i kraul. Dlaczego żabka i kraul ? .To proste, te style spalają najwięcej kalorii. Pływając żabką w ciągu godziny można spalić około 600 kcal. Sama tabliczka czekolady zawiera 500 kcal ! Najlepszym sposobem na pływanie na odchudzanie jest pływanie intensywne. Z różnymi stylami i przerwami na odpoczynek.

Płynąc żabką spalasz 600 kcal/h.

Dla tych, którzy nie potrafią pływać, albo nie pływali przez dłuższy czas. Dla nauki i przypomnienia. Film instruktażowy nauka pływania żabką. Więcej o stylu pływania żabką przeczytasz na wikipedii styl żabką .A tu film pływanie na odchudzanie. Czyli nauka pływania w kilku krokach.

[jwplayer mediaid=”7735″]

Jak pływać – pływanie na odchudzanie.

Płyń 4 długości basenu w normalnym tempie. Następnie odpocznij przez 30 sekund. Taka przerwa jest wskazana. Serce w ciągu tych 30 sekund. I tak nie zdoła odpocząć. A Ty nabierzesz spokojnie powietrza w płuca. Następnie powtórz pływanie na odchudzanie w 5, 10 seriach. Pamiętaj jednak, żeby na początku nie forsować się za mocno. Zwłaszcza jeśli przez dłuższy czas nie miałeś kontaktu z wodą, nie pływałeś. Nie bój się na początku korzystać z deski pływackiej. W ten sposób lepiej skoordynujesz prace swoich rąk i nóg. Na blogu znajdziesz także: Bieganie na odchudzanie

Najwięcej schudniesz jeśli będziesz w ten sposób pływać 2-3 razy w tygodniu. Nie zapomnij połączyć pływania. Z dietą. I innymi sposobami na odchudzanie. O których przeczytasz na moim blogu odchudzanieplus. Odwiedź również fanpage bloga.

Efekty pływanie na odchudzanie.

Najlepsze efekty uzyskasz jak połączysz pływanie na odchudzanie z treningiem siłowym.

Najlepszy model odchudzania to.

1  w tygodniu aqua aerobik.

1  w tygodniu pływanie stylem klasycznym.

1  w tygodniu trening siłowy.

Plusy pływanie na odchudzanie. Pływać może praktycznie każdy. Bez względu na wiek. Oprócz spalania tkanki tłuszczowej pływanie na odchudzanie poprawia samopoczucie.W ten sposób mogą się odchudzać osoby starsze. I osoby z innymi schorzeniami np. kręgosłupa. Baseny stają się co raz bardziej dostępne. Poza tym pływanie na odchudzanie wzmacnia mięśnie. Nie obarcza stawów, kości. Intensywnym wysiłkiem i obciążeniem.

Minusy pływanie na odchudzanie.

–  za wejście na basen należy zapłacić.

Badania naukowe a pływanie na odchudzanie.

Amerykańscy naukowcy przeprowadzili  badania naukowe. Potwierdzające skuteczność pływania na odchudzanie. Wyniki tych badań wskazują jednoznacznie. Osoby które pływają mają mniej tkanki tłuszczowej. Więcej masy mięśniowej. Są chudsi i zdrowsi. Niż osoby, które uprawiają rekreacyjnie inne dyscypliny sportowe.

Ciekawostka pływanie na odchudzanie.

Zaskakujące są wyniki innych badań naukowych. Jak się okazuję pływanie na odchudzanie, nie tylko pomaga…Ale także odmładza. Ta informacja z pewnością ucieszy kobiety. Naukowcy dowiedli, że osoby które regularnie pływają. Mają ciała o 20 lat młodsze. Niż ich rówieśnicy.

Poza tym, że  pływanie na odchudzanie dobrze wpływa to pomaga również.

  1. Obniżyć ciśnienie krwi. Wskazane jest dla osób. Które mają problemy z nadciśnieniem.
  2. Obniża poziom cholesterolu. Tego złego cholesterolu.
  3. Poprawia funkcjonowanie układu krążenia.
Opinie pływanie na odchudzanie.

„…Pływanie na odchudzanie jest super.od stycznia do maja przy codziennej dawce pływania ok.godziny i trochę lżejszym jedzeniu miałam na wadze 7 kilo mniej. Potem miałam mały dołek. I przestałam chodzić. Ale od tygodnia znowu pływam regularnie. I znowu czuje się super…”

katinka 123.

„…Chciałam powiedzieć, że nie ma co się wstydzić basenu. Ponieważ tam są ludzie tak różni. Że na prawdę nikt nie zwróci uwagi konkretnie na ciebie. Tam są i grubaski i osoby starsze. A każdy pływa i zajmuje się sobą.

Proszę także nie dać sobie wmówić ze pływanie nie odchudza. Każdy sport i ruch jest lepszy niż siedzenie w fotelu! Każdy!! .Nigdy nie widziałam zawodowego pływaka który byłby grubcio. Ja wybrałam basen. Ponieważ lubię pływać a nie lubię np. biegać gdy żar leje się z nieba. We wszystkich ćwiczeniach chodzi przede wszystkim o wytrwałość. Pozdrawiam…”. Jak widać pływanie na odchudzanie jest bardzo zdrowe.

 

 

Dziennik odchudzania pobierz

 

Dziennik odchudzania pobierz.

Zeszyt.

Dziennik odchudzania pobierz na swój komputer. Komu się przyda ? Prawie każdy z nas kiedyś się odchudzał, a przynajmniej starał się odchudzać…No właśnie często nasze starania o idealną wagę szły na marne, bo skusiliśmy się i zdjęliśmy to i tamto.

Po co dziennik odchudzania ?

Jeśli chcemy wiedzieć co jemy i w jakich ilościach, mieć kontrole nad swoją wagą warto jest prowadzić dziennik. Dziennik odchudzania pobierz z bloga odchudzanieplus.pl

Dziennik odchudzania pobierz i zapisz w nim to co zjesz i w jakich godzinach.  Oczywiście nie musi to być jakiś wymyślny dziennik w którym będziemy wpisywać każdą łyżeczkę cukru i kęs. Chodzi głównie o to byśmy mieli ogląd na to co zjadamy.

– Ta porada jest bardzo skuteczna. Wielokrotnie spotkałem się z osobami, które po tygodniu, miesiącu prowadzenia dziennika były przerażone ilościami jedzenia jakie pochłaniają.

Na co dzień nie zdajemy sobie sprawy z ilości pokarmu, który spożywamy, nie myślimy często co i jak jemy. Dzisiejsze czasy wymuszają na nas, żeby szybko i dużo zjeść, żeby mieć siłę na kolejne wyzwania, które stawia przed nami los.

Dziennik odchudzania pobierz i zapisz.

Rodzaj posiłku np. płatki owsiane z mlekiem.
Pora spożycia np. między 7-8 rano. Nie musisz dokładnie zapisywać godziny posiłku.
Ilość np. szklanka, miska, talerz itp.
Kaloryczność posiłku. Czyli kalorii zawiera posiłek. Możesz również zapisać ile tłuszcz i białka było w posiłku.
Rodzaj i czas spędzony na aktywności ruchowej. Oraz to jak często ćwiczysz w tygodniu. Lub miesiącu.
Wspomagacze odchudzania: tutaj wpisz wszystko co pijesz, jesz zażywasz, a wspomaga odchudzanie np. chrom, zielona herbata, l-karnityna itp.

Kalorie w dzienniku warto uzupełniać raz w tygodniu. Wtedy będziemy wiedzieć ile kcal dziennie spożywamy, czy mieścimy się w dziennym zapotrzebowaniu czy je przekraczamy.

Free dziennik odchudzania pobierz za.

• Dziennik odchudzania pobierz w formie PDF.

dziennik odchudzania odchudzanieplus.pl

Praktyczny dziennik odchudzania pobierz ?

W dzienniku odchudzania zapiszesz swój cel, jaką wagę chcesz uzyskasz, jakie posiłki jesz  i wiele, wiele innych ciekawych i przydatnych rzeczy w czasie odchudzania. Bardzo przydatny w czasie odchudzania. Każdego dnia możesz na bieżąco zapisywać efekty swojego odchudzania. Posiłki które zjadłaś. I małe grzeszki czyli odstępstwa od diety. Prowadząc dziennik odchudzania do pobrania łatwiej jest zauważyć co jemy.

Niektóre osoby które zapisywały swoje odchudzanie w dzienniku pisały do mnie, że dopiero dziennik odchudzania. Uświadomił im jak wiele jedzą słodyczy w ciągu tygodnia. Dziennik odchudzania pobierz za free. Wystarczy ściągnąć na swój komputer, a następnie wydrukować. Na blogu możesz także pobrać: 349 produkty kalorie .Zobacz też inne e-booki na odchudzanie na blogu.