Miesięczne archiwum: Sierpień 2013

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy.

Pomidory.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega dieta i jakie produkty są dozwolone to pisze o tym na blogu we wpisie: Dieta Montignaca

Dzień pierwszy.

Śniadanie:Sałata plus kiwi plus sok pomarańczowy plus kromka chleba pełnoziarnistego plus herbata plus tuńczyk w sosie własnym.

Obiad:Ogórki kiszone plus cielęcina duszona z warzywami plus galaretka bez cukru.

Kolacja:Sok z marchwii plus bigos z kurczaka.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy dzień drugi.

Śniadanie:Herbata ziołowa plus kromka chleba pełnoziarnistego z niskosłodzonym dżemem plus chudy biały ser plus sok grefrutowy.

Obiad:Ogórki kiszone plus herbata plus pierś z kurczaka gotowana plus galaretka owocowa bez cukru.

Kolacja:Jogurt naturalny bez cukru plus ryba duszona w warzywach.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy dzień trzeci.

Śniadanie:Pomarańcza plus muesli z mlekiem 0% tłuszczu plus szklanka soku jabłkowego.

Obiad:Gołabki z farszem pieczarkowo-mięsnym plus zupa ogórkowa bez tłuszczu plus sos pomidorowy lekki bez zasmażki.

Kolacja:Sałata plus kanapki z łososiem wędzonym.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy dzień czwarty.

Śniadanie:Jajko na miękko plus szklanka soku pomarańczowego plus sałata plus pierś z indyka plus pmidor plus kiwi plus lekki twarożek.

Obiad:Sos pieczarkowy plus brązowy ryż plus ogórki kiszone plus zupa neapolitańska.

Kolacja:Ogórek plus pasta z wędzonej makreli plus zupa krem z brokułów plus pomidor.

Dzień piaty.

Śniadanie:Jajecznica z dwóch jajek usmażona na jednej łyżeczce oliwy z papryką, pomidorem i cebulą plus maliny i sok z cytryny.

Obiad:Puree z selera plus kotlet z piersi kurczaka smażony bez tłuszczu na patelni teflonowej plus rosół na skrzydełkach bez makaronu plus surówka z kapusty pekińskiej.

Kolacja:Jogurt plus rzodkiewka plus biały chudy ser plus natka pietruszki plus szczypior.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy dzień szósty.

Śniadanie:Szklanka soku owocowego bez cukru plus płatki owsiane plus jogurt z otrębami plus biały ser plus jabłko.

Obiad:Warzywa na parze plus łosoś na parze plus sałata skroplona sokiem z cytryny i oliwą.

Kolacja:Zupa jarzynowa bez marchwi, kilka plasterków chudej szynki z indyka, jogurt odtłuszczony.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy dzień siódmy.

Śniadanie:Morele, kiwi, jogurt 0% tłuszczu, maliny, truskawki, kawa z mlekiem.

Obiad:Surówka z marchwi plus papryka faszerowana pieczarkami i ciemnym ryżem plus zupa lub krem z porów.

Kolacja:Ugotuj kalafior i posyp świeżym koprem.

Dieta Montignaca jadłospis zawiera posiłki na tydzień czasu.

E-booki do pobrania

e-booki do pobrania

odchudzanie e-booki

E-booki do pobrania to kolekcja dwóch książek na temat odchudzania. Pierwszy e book zawiera cytaty na temat odchudzania. Jest to zbiór najpopularniejszych cytatów na temat odchudzania. Natomiast drugi e-book to kalorie zawarte w najpopularniejszych produktach spożywczych. Możesz je pobrać za darmo. Jeśli prowadzisz bloga lub stronę internetową. Możesz także umieścić na niej e-booki. Wystarczy, że tylko podasz adres (link) do bloga odchudzanieplus.

2 e-booki do pobrania.

Darmowe  e-booki do pobrania – pierwszy zawiera 100 cytatów o odchudzaniu.

Pobierz je !

Jeśli e-book jest OK to polub bloga ! Daj lajka.

“Cytaty odchudzanie”.

Motywujące cytaty o odchudzaniu. Cytaty przydatne w trakcie odchudzania. Zbiór cytatów dotyczących odchudzania i motywacji w odchudzaniu. Te cytaty pomogą Ci w odchudzaniu.

cytaty odchudzanieplus  PDF.

I drugi e-book na temat odchudzania.

E-booki do pobrania druga książka.

“33 produkty poniżej 100 kcal”.

E-book z kaloriami zawartymi w różnych produktach spożywczych. Obowiązkowa lektura dla każdego kto się odchudza. Co jeść, a co nie w czasie odchudzania. I jakie produkty spożywcze mają najwięcej, a które najmniej kalorii. Czyli krótki przewodnik po tym co i ile ma kalorii. Specjalnie dla Was wybrałem 33 najpopularniejsze produkty. Czyli to co jemy najczęściej. Są wśród nich warzywa, owoce. A także inne produkty spożywcze. Które zjadamy każdego dnia. Wszystkie produkty mają mniej niż 100 kalorii. Czyli idealnie nadają się w czasie odchudzania. Kiedy to trzeba dostarczać organizmowi jak najmniej kalorii.

33 posiłki mniej niż 100 kcal  e-booki do pobrania w PDF.

Odwiedż fanpage odchudzanieplus.pl !

https://www.facebook.com/pages/odchudzaniepluspl/287143068085506

Na blogu znajdziesz także: 349 produkty kalorie

Czyli e-book o kaloriach zawartych w różnych produktach spożywczych.

Zobacz także wpis: Dieta dr Budwig gdzie pod wpisem możesz pobrać e book na temat diety dr Budwig. W formie PDF. Jest to dieta antynowotworowa. Ale również można ją stosować na odchudzanie.

 

Dieta Kopenhaska jadłospis 13 dni

Dieta Kopenhaska jadłospis.

Odchudzanie.

Dieta Kopenhaska jadłospis oparta jest na posiłkach spożywanych trzy razy dziennie o tej samej porze. Dieta Kopenhaska to jedna z najbardziej znanych diet na odchudzanie.

Taki sposób odchudzania ma też swoje minusy. Po zakończeniu stosowania tej diety istnieje duże ryzyko wystąpienia efektu jo-jo. Dlatego trzeba bardzo ostrożnie przechodzić z diety do zwykłego odżywiania. Najlepiej stopniowo. Każdego dnia zwiększać dzienną dawkę kalorii.

Podczas diety Kopenhaskiej należy wypijać duże ilości wody do 2 litrów wody dziennie. Woda oczyszcza organizm z toksyn.

Dieta Kopenhaska jadłospis przynosi szybkie efekty, jednak jest bardzo rygorystyczna i nie dostarcza organizmowi niezbędnych wartości odżywczych.

Dużą zaletą diety są łatwe w przygotowaniu posiłków – nie wymagają dużo pracy.

Dieta Kopenhaska jadłospis 13 dni.

Dzień: 1 i 8.

Śniadanie:  Kawa z jedną łyżeczką cukru.

II śniadanie: Szpinak gotowany, pomidor, 2 jajka na twardo.

• Obiad: Duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną.

– Dieta Kopenhaska jadłospis dzień: 2 i 9.

Śniadanie:  Kawa z jedną łyżeczką cukru.

II śniadanie:  Sałata z cytryną i olejem, duży befsztyk.

• Obiad:  duży jogurt naturalny, 2 plasterki szynki.

Dzień: 3 i 10.

Śniadanie: 1 grzanka, kawa z jedną łyżeczką cukru.

II śniadanie: 1 owoc, szpinak gotowany, pomidor.

• Obiad: Plaster szynki, 2 gotowane jajka, sałata z olejem i cytryną.

Dzień 4 i 11 dieta Kopenhaska jadłospis.

Śniadanie: Kawa z jedną łyżeczką cukru.

II śniadanie:  jajko na twardo, serek twarożek,  starta marchewka.

• Obiad: duży jogurt naturalny, sałatka owocowa.

Dzień: 5 i 12.

Śniadanie: starta marchew z dodatkiem cytryny.

II śniadanie:  ryba mało tłusta.

• Obiad: sałata, befsztyk, brokuły.

– Dieta Kopenhaska jadłospis dzień: 6 i 13.

Śniadanie:  kawa z jedną łyżeczką cukru.

II śniadanie: sałata z cytryną i olejem, kurczak.

• Obiad: Marchew, dwa jajka na twardo.

– Dieta Kopenhaska jadłospis dzień: 7.

Śniadanie:  Herbata bez cukru.

II śniadanie: Chude mięso z grilla.

Obiad: brak.

Posiłki na diecie Kopenhaskiej są proste. Nie wymagają poświęcenia większego czasu. Dodatkowo produkty na diecie Kopenhaskiej są proste i tanie. Dlatego dieta Kopenhaska jadłospis jest tani. Oczywiście kuracje odchudzającą należy stosować raz na jakiś czas. Dieta Kopenhaska jadłospis z powodzeniem mogą stosować osoby. Które mają wrażenie, że ich dieta jest ciężka. Dieta Kopenhaska sprawia, że czujesz się lżej.

Dodatkowo masz więcej energii. A na żołądku nie czujesz obciążenia.  Genialne są proste posiłki na diecie. Wystarczy, że wydrukujesz sobie dietę. I powiesisz na lodówce lub w innym miejscu kuchni. Wtedy nie musisz myśleć o odchudzaniu. Wystarczy, że będziesz jadła posiłki zgodnie z jadłospisem. Jeśli chcesz schudnąć więcej to włącz do diety sport.