Fasola na odchudzanie

Fasola na odchudzanie.

Zielona fasola.

Fasola na odchudzanie zawiera sporo błonnika. O którym pisałem. We wpisie: Błonnik na odchudzanie . Składnik ten wypełnia żołądek. Przez co szybciej czujemy się najedzeni. I mniej zjemy. Poza tym jedzenie które zawiera spore ilości błonnika. Dłużej utrzymuje uczucie sytości.

Warzywo to szczególnie popularne. Jest w Portugalii. I Brazylii. Przywędrowała do Europy z Ameryki Środkowej. Tam też podawana jest na wiele sposobów. Fasola na odchudzanie dostarcza wielu witamin. I wartości odżywczych.

  Ciekawostką jest fakt. Że istnieje około 400 odmian fasoli.

FASOLA ma więcej białka niż MIĘSO. Chociaż sam nie jestem wgetarianem. I jem mięso. Od czasu do czasu. To wiem, że wiele osób zastanawia się. Że ci co nie jedzą mięsa. Nie dostarczają organizmowi białka. Okazuję się, że fasola na odchudzanie dostarcza organizmowi więcej białka. Niż mięso. Zawiera więcej białka niż groch. Czy soja. Średnio przyjmuję się, że kobieta. Każdego dnia powinna dostarczać. Około 25 gram białka. Natomiast mężczyzni około 40 gram białka. Każdego dnia. Dotyczy to kobiet i mężczyzn do 50 roku życia.

•  Białko wspomaga odchudzanie. przeprowadzono badania naukowe. Przez naukowców z Amerykańskiego Towarzystwa Biologii Eksperymentalnej. Okazało się, że osoby które jadły. Dwa razy więcej białka dziennie. Niż norma przewiduję. Chudły szybciej.Miały lepszy metabolizm.

Oprócz tego białko dobrze wpływa na mięśnie. Wzmacnia mięśnie. Które w czasie odchudzania. Są ważne, ponieważ bardziej wydajne mięśnie. Pozwalają spalić więcej kalorii. Czyli więcej schudnąć.

Dlaczego fasola na odchudzanie ?

Fasola zawiera spore ilości białka. I można ją jeść zamiast mięsa. Osoby które rezygnują z jedzenia mięsa. Powinny dostarczać ten składnik organizmowi. A fasola na odchudzanie dostarcza białko. Poza tym fasola na odchudzanie jest bardzo sycąca. Już mała ilość fasoli. Wystarczy by zapełnić żołądek. Fasola na odchudzanie to jedno z najlepszych warzyw strączkowych na spadek wagi. Jedzenie tego warzywa sprawia, że jelita lepiej pracują. Jest to warzywo strączkowe. Które nie zawiera kwasów nasyconych.

W kubku fasoli znajduję się od 12 do 16 g białka.

Co ważne fasola nie zawiera cholesterolu. I nie zawiera tłuszczu. Obniża poziom złego cholesterolu. We krwi.

Fasola dostarcza białka roślinnego. Jest ono lepiej tolerowane. I przyswajalne przez organizm. Niż białko. Pochodzenia zwierzęcego. Oprócz tego warzywo to ma właściwości antynowotworowe.Ma również właściwości kosmetyczne. Jedzenie fasoli poprawia wygląd skóry. I włosów. Poza tym fasola na odchudzanie zawiera lecytynę. Która dobrze wpływa na pracę mózgu. I zapamiętywanie.Oprócz tego w fasoli znajdziemy wapń, potas i fosfor.

Jak jeść fasolę ?

Przede wszystkim bez kalorycznych dodatków. Nie należy dodawać do fasoli sosów, mięsa.  Można dodać do fasoli przyprawy. Lun nisko kaloryczne dodatki. Na przykład surówki.Do fasoli nie należy dodawać boczku. Lub kiełbasy.Przed zjedzeniem fasoli. Najlepiej jest ją moczyć przez 12 godzin. Najlepiej jest ją zostawić. W wodzie na noc.

Ciekawostką jest fakt. Że wiele osób suszy strąki. A następnie parzy jak ziółka. Podobne są bardzo dobre dla osób. Z cukrzycą. Bo obniżają poziom cukru we krwii. Poza tym oczyszczają organizm z toksyn.

Jakie zioła dodawać do fasoli ?

Na odchudzanie najlepiej jest dodać chili, imbir. I zioła prowansalskie. O imbirze. Pisałem we wpisie. Imbir na odchudzanie Prosta i szybka dietetyczna sałatka z fasola na odchudzanie.

Składniki.kapusta pekińska. puszka czerwonej fasola. Ananas. Przygotowanie. Opłucz. Obierz ananasa. Poszatkuj liście kapusty. Następnie pokrój ananas w kostkę. Przygotuj półmisek. Dodaj do niego fasolę. Którą odlej z wody. Przez sitko. Dodaj pozostałe składniki. Wszystko wymieszaj ze sobą. Całość możesz. Skropić sokiem z cytryny. Trzeba pamiętać. Że fasola to nie ziemniaki. I solimy ją. Dopiero pod koniec gotowania.

Kalorie fasola na odchudzanie.

I – Szklanka czarnej fasoli dostarcza 227 kcal.

II – Szklanka fasoli pinto 206 kcal.  Pinto to fasola. Beżowa z ciemnymi cętkami.

UWAGA ! Fasola nie zawiera sodu. A np. groch zawiera sód. Natomiast dla kobiet. Ważne szczególnie istotna jest odmiana. Pinto ponieważ ta zawiera kwas foliowy.

Fasola hamuje rozwój komórek rakowych.

Minusy. Fasola powoduję wzdęcia. Natomiast, żeby fasola powodowała mniej wzdęć. Wystarczy kilka razy zmienić wodę. W garnku. W czasie tych 12 godzin. Kiedy jest moczona. Jak widać fasola na odchudzanie jest bardzo dietetyczna.

 

Facebook