Dieta jogurtowa jadłospis na tydzień

Dieta jogurtowa jadłospis na tydzień

jogurt

Dieta jogurtowa jadłospis na tydzień pozwala schudnąć do 3 kg w 14 dni. W tym czasie należy spożywać jogurty. Mogą to być  jogurty naturalne, owocowe, tłuszczowe oraz beztłuszczowe. Ważne, aby każdy produkt posiadał żywe kultury bakterii.

Jogurty na odchudzanie.

Składnik ten poprawia przemianę materii. Jogurty posiadają wiele cennych dla organizmu właściwości odżywczych.

Dieta jogurtowa dostarcza sporą ilość wapnia, regulują przemianę materii, zmniejszają zmęczenie i osłabienie. Jogurty są bogate w białko niezbędne do budowy komórek i prawidłowego funkcjonowania organizmu. Zobacz także: Dieta mleczna

Pierwsze efekty pojawiają się już po trzech dniach. Oprócz jogurtów można jeść owoce, warzywa i pieczywo razowe. Dieta jogurtowa jadłospis na tydzień oczyszcza organizm z zanieczyszczeń. Minusem stosowania kuracji może być jej monotonność.

Dieta jogurtowa jadłospis na tydzień.

Śniadanie.

– Dwa wafle ryżowe plus jogurt wymieszany z owocami.

– Pieczywo chrupkie z pomidorem, poledwicą plus jogurt naturalny.

– Pomarańczo plus jogurt naturalny z dodatkiem trzech łyżeczek muesli.

– Jabłko plus jogurt owocowy z trzema łyżkami płatków crunchy.

– Twarożek z ziołami plus kromka pieczywa chrupkiego.

– Grejpfrut plus jogurt owocowy plus 1 kromka chleba z powidłami.

– Banan plus jogurt owocowy z dodatkiem trzech łyżeczek płatków owsianych

Dieta jogurtowa jadłospis na tydzień obiad.

– ryż plus warzywa gotowane na parze plus pierś z indyka plus jogurt naturalny.

– ziemniaki plus gotowana pierś z kurczaka plus jogurt naturalny.

– Ryż plus surówka plus jogurt naturalny plus filet ryby ugotowany na parze.

– jogurt naturalny plus kasza gryczana plus filet ryby smażony plus brokuły gotowane na parze.

Podwieczorek.

– owoc np. banan, grfrut, kiwi.

– owocowy jogurt.

Dieta jogurtowa jadłospis na tydzień kolacja.

– owoce wymieszane z kefirem naturalnym.

– 1 kromka chleba graham z 1 plasterkiem sera żółtego light, banan, jogurt naturalny.

– 1 kromka chleba razowego z pokrojoną papryką i jogurt naturalny.

– Chrupkie pieczywo, serek twarożek z ogórkiem i pomidorem plus jogurt owocowy.

– jogurt wymieszany z kawałkami owoców kiwi, pomarańcza, banan.

– Pieczywo typu wasa, chaberki z pomidorem, plasterek szynki z drobiu, kefir.

Dieta jogurtowa jadłospis na tydzień należy stosować raz na jakiś czas.

Facebook