Schudnąć bez wysiłku 7 sposobów

jak schudnąć bez wysiłku

fit sylwetka

Schudnąć bez wysiłku to marzenie każdego. Trudno jest schudnąć bez jakiegokolwiek wysiłku. Jednak istnieje kilka prostych sposobów jak schudnąć bez wysiłku. Oto one.

Schudnąć bez wysiłku 7 sposobów.

1. Żuj pokarm.

Trawienie pokarmu zaczyna się już w jamie ustnej, dlatego właściwie żuj pokarm. Istnieje nawet dieta która zakłada odpowiednie trawienie pokarmu. O diecie tej możesz przeczytać we wpisie: Dieta Fletchera

2. Zamień sól.

Zastąp zwykłą sól na sól morską lub koszerną. Taka sól ma mniejszą zawartość sodu niż w zwykłej soli. Sól zatrzymuje wodę w organizmie. To z kolei spowalnia odchudzanie.

3. Jedz pieczywo pełnoziarniste.

Pieczywo pełnoziarniste jest o wiele zdrowsze niż białe pieczywo. Pieczywo pełnoziarniste zawiera błonnik, który przyspiesza odchudzanie.

4. Jedz potrawy zawierające jednonienasycone tłuszcze.

Przykładowy jadłospis jak schudnąć bez wysiłku.

Śniadanie: 1 filiżanka owoców, jedna kromka chleba razowego posmarowanego masłem orzechowym

II śniadanie: sałatka: szpinak z dodatkiem plasterków awokado, dodaj do tego sok z cytryny i kilka kropel oliwy z oliwek i pomidorki cherry

Obiad: szparagi smażone z czosnkiem i oliwą, grillowany łosoś, 2 pieczone ziemniaki.

Podwieczorek: Mały jogurt naturalny 0 % tłuszczu plus dwie łyżeczki nasion słonecznika.

Nie jemy kolacji !

5. Piłka do ćwiczeń pozwala schudnąć bez wysiłku.

Ćwicz na piłce trzy razy w tygodniu. Ćwiczenia z piłką możesz wykonywać w domu.

Każde ćwiczenie z piłką wykonuj po 10-12 razy.

6. Jedz białko między 15-16 godziną.

Jak schudnąć bez wysiłku. Wystarczy jeść o określonych godzinach. Zjedz posiłek zawierający białko między 15 a 16 godziną. Tym posiłkiem może być np.kawałek chudego sera.

Zjedzenie białka o tej porze sprawia, że zwiększa się matabolizm i reguluje się poziom cukru we krwi.

Niższy poziom cukru to niższy poziom insuliny, a ta bezpośrednio odpowiada za gromadzenie się tłuszczu.

Prawidłowy poziom cukru we krwi utrzymasz jak będziesz jeść co 3-4 godziny.

7. Śmiech.

Śmiej się ! Śmiech świetnie wpływa na mięśnie brzucha. Istnieją nawet zajęcia z jogi śmiechu. Śmiech sprawia, że spalasz więcej kalorii. Dlatego warto jest śmiać się często.

To tylko kilka sposobów jak schudnąć bez wysiłku. Jeśli znasz więcej sposobów to pisz na Facebooku.

 

Facebook