Archiwum kategorii: Sprzęt na odchudzanie

Sprzęt sportowy na odchudzanie.

Agrafka do ćwiczeń

Agrafka do ćwiczeń jest tania. Kosztuje około 30 złotych. To nie dużo jeśli chodzi o sprzęt do odchudzania. I ćwiczeń. Dlaczego taka nazwa ? Bo faktycznie wyglądem przypomina agrafke. Jest mała i poręczna. Ma uniwersalne zastosowanie. Świetnie sprawdza się podczas odchudzania. Ale można ją używać rekreacyjnie.

Agrafka do ćwiczeń.

Agrafka.

Jakie mięśnie kształtuje ?

Jest to sprzęt który modeluje różne partie ciała.Przede wszystkim dobrze modeluje wewnętrzne mięśnie nóg i ud.Poza tym stymule mięśnie klatki piersiowej. Podczas ćwiczeń agrafka pobudza plecy i ramiona. Co ciekawe agrafka do ćwiczeń może służyć do wykonywania brzuszków.

Trening z agrafka do ćwiczeń jest bardziej intensywne. Podczas treningu spalisz więcej kalorii.

Niska cena urządzenia sprawia, że jest powszechnie dostępna.

Warto wspomnieć, że agrafka do ćwiczeń jest używana w rehabilitacji.

Zalety agrafka do ćwiczeń.

Modeluje mięśnie przedramion i ramion.

Wyszczupla zewnętrzną i wewnętrzną mięśnie ud.

Wiele osób chwali sobie agrafkę.bo naprawdę daje świetne rezultaty.

Trening z agrafką można wykonywać podczas oglądania telewizji.

Jest to prosty sprzęt do ćwiczeń. Który nie hałasuje. I nie kosztuje zbyt wiele. A daje wiele możliwości.

Wiele osób pisało do mnie, że agrafka do ćwiczeń odchudza. Ale także sprawia, że mięśnie stają się większe. Tak jest tak.Zresztą podobnie jest jak mamy nadwagę. I pójdziemy na siłownie. Wiele osób jest na początku jest przerażonych. Bo zamiast chudnąć nabierają mięśni. Ale jest to normalne zjawisko.

Zwłascza dla osób które wcześniej nie ćwiczyły. Jednak przyz zachowaniu odpowiednich ćwiczeń. Waga będzie spadać. A mięśnie na początku urosną. Jednak dalej nie będą rosnąć. Można to porównac do szczupłego brzuszka. Kiedy osoba coś zje brzuch rośnie. Niektóryz mogą być nawet zdziwieni. Ale kiedy objedzenie minie. Brzuszek nadal będzie szczupły. No chyba że od tego jedzenia nie przytyje J Agrafka dobrze modeluje wewnętrzną i zewnętrzną część ud.

Jednak przy zwykłej wadze. Lub lekkiej nadwadze. Natomiast przy dużej nadwadzę. Efekt może być odwrotny. To znaczy mięśnie urosną. A tego nikt z większą wagą nie chcę. Dlatego przy większej wadze. Dobrze jest w pierwszej kolejności wykonać ćwiczenia cardio. Czyli np. skalpel Ewki Chodakowskiej. To połączyć z dietą odchudzająca. Sporo diet znajdziesz na moim blogu. I jak waga spadnie to dopiero agrafka do ćwiczeń.

Super rezultaty daje połączenie agrafka do ćwiczeń plus skalpel Ewki(lub inne cardio) plus dieta.Wtedy chudniesz. I jednocześnie modelujesz ciało.

Często agrafka do ćwiczeń nazywana jest również motylkiem.

Natomiast przy zwykłym używaniu agrafka do ćwiczeń pozwala zgubić 2 cm w udach w ciągu miesiąca.

Używaj agrafki jeśli chcesz.

1) Wzmocnić mięśnie.

2) W celach rehabilitacyjnych.

Poprawić swoje krążenie.

Uwaga !

Zanim zaczniesz ćwiczyć. Zobacz wcześniej filmy instruktażowe. Na youtube. Przygotuj również dobrą rozgrzewkę. Agrafka do ćwiczeń jest super. Jednak rzucenie się na nią hura z optymizmem. Bez rozgrzewki może się skończyć kontuzją. Szczególną uwagę zrwóć. A tym samym rozgrzej te partie mięśni. Które będziesz ćwiczyć.Jeśli rozpoczyznasz przygodę z agrafką do ćwiczeń. To zaczni od krotkich serii. Z czasem zwiększaj je. W miarę możliwości. Tak by na drugi dzień obudzić się bez bólu pleców. I zakwasów. Wiele osób uważa że agrafka do ćwiczeń pozwala tylko na jedno ćwiczenie. Otóż nie. Istnieje wiele ćwiczeń z tym urządzeniem. Oto kilka z nich.

Przykładowy trening czyli agrafka do ćwiczeń na odchudzanie.

Popularna harmonijka. Czyli stajemy w rozkroku. I chwytamy motylek oburącz. I ściskamy do siebie.

I – Agrafka na uda. Czyli umieszczamy ją między udami. I zaciskamy.

II – Na łydki. Umieszczamy agrafkę między kostkami. I ćwiczymy.

III – Na plecy. Chwytamy agrafkę z tyłu. Za plecami i ściskamy.

Popularna pompka J Czyli jedno skrzydełko motylka umieszczamy. Na podłodze. Natomiast drugie w powitrzeu. W pozycji pionowj. I pompujemy jak powietrze pompką. Tylko że nogą dociskamy drugie skrzydełko do podłogi.Agrafkę przykładamy jednym skrzydełkiem do ściany. Natomiast w drugie skrzydełko wkladamy udo. I ściskamy tak by drugie skrzydełko dołączyło do ściany. Ustaw agrafkę na poziomie ud. W jeden koniec wsadż udo. I uginaj ją do góry.Ustaw agrafke nad głową.i oburącz ściskaj ją. Trzymając agrafkę 1 końcem na poziomie uda w 2 koniec wsadzamy stopę i robimy wyprosty  stopy, napinając łydkę.

Odchudzanie na bieżni

Odchudzanie na bieżni.

Fitness.

Odchudzanie na bieżni to z pewnością jedna z ciekawszych metod na schudnięcie. Nie wymaga od nas wychodzenia z domu. Możemy spacerować w miejscu. A jednocześnie spalać kalorie i chudnąć. Taki sprzęt na schudnięcie jest świetny. Ponieważ z reguły posiada program, który dopasowuje kroki do naszej kondycji. Dlatego nawet jeśli zaczynasz przygodę z bieżnią. To możesz dostosować aktywność do swojej kondycji. Każdy sprzęt posiada odpowiednie nachylenie co sprawia, że spacerowanie jest bardziej wygodne.

Ile można schudnąć spacerując na bieżni. No właśnie to jest dobre pytanie. Nie ma przelicznika kalorii na godzinę. Istnieje tylko jeden wzór spalania kalorii na bieżni.

Spalane kalorie a odchudzanie na bieżni.

1 kcal to 15 metrów.

Dlatego to ile schudniesz zależy tylko i wyłącznie od ciebie. Jeśli będziesz chodzić szybciej spalisz więcej kalorii. Jeśli będziesz chodzić wolniej to spalisz mniej kalorii. Średnio w trakcie godziny chodzenia można spalić od 300-600 kalorii. Ale zależy to również od wagi osoby która ćwiczy. I kondycji.

Pamiętaj, żeby przed rozpoczęciem treningu skonsultować się z lekarzem.

Najlepsze efekty uzyskasz jak połączysz odchudzanie na bieżni z dietą. Na blogu znajdziesz wiele ciekawych diet odchudzających. Przeczytaj wpis: Dieta Fitness .Trenować możesz w domu lub na siłowni.

Przykładowy plan treningowy odchudzanie na bieżni.

Chodzić należy przez 45 minuty. Dopiero po 20 minutach organizm spala tkankę tłuszczową. Wcześniej spalana jest energia pochodząca z jedzenie. I zapasu glikogenu w organizmie. Dlatego żeby schudnąć. Trening powinien trwać minimum 40 minut. Na początku warto jest rozpocząć od krótkiego treningu. Oczywiście wszystko zależy od kondycji. I możliwości danej osoby. Później w miarę upływu czasu może zwiększyć czas na bieżni.  I tak każdego tygodnia może zwiększyć czas o 10 minut. Najlepsze jest odchudzanie na bieżni trzy razy w tygodniu. Jest to najbardziej optymalna ilość. I to w odstępach 1-2 dniowych. Tak by organizm się zregenerował.

Nie ma sensu ćwiczyć każdego dnia. Jest to największy błąd. Jaki wiele osób popełnia na początku. Trening każdego dnia sprawia, że na drugi dzień pojawiają się zakwasy. Czyli następnego dnia trening jest mniej wydajny. Organizm potrzebuje przerw, żeby zregenerować się. Zwłaszcza jeśli chudniesz to organizm potrzebuje czas na zregenerowanie sił.Pamiętaj, żeby każdy trening poprzedzić rozgrzewką. Która uchroni cie przed kontuzją i naciągnięciem mięśnia. Rozgrzewka jest bardzo ważna. Bo trening bez rozgrzanych mięśni. Może doprowadzić do wielu kontuzji. I naciągnięć mięśni. Na blogu przedstawiałem już przykładowe ćwiczenia na rozgrzewkę. Ale równie dobrze mogą to być ćwiczenia które pamiętasz ze szkoły.

•  Dużą zaletą bieżni jest fakt, że nie obciąża stawów. Dzieje się tak dlatego, bo bieżnia zawiera amortyzacje. Dlatego podczas spaceru na sprzęcie. Chronisz swój organizm przed obciążeniami stawów. Jest to szczególnie ważne. Dla osób które nie mogą obciążać stawów. Lub po kontuzji chcą wrócić. Do pełnej sprawności fizycznej.

Pierwsze efekty zobaczysz już po 2 tygodniach. Oczywiście samo chodzenie spali kalorie. Natomiast jeśli chcesz schudnąć więcej. To najlepiej jest stosować trening interwałowy. Pisałem o nim we wpisie: Interwały na odchudzanie .Czyli wystarczy chodzić raz szybciej. Raz wolniej na bieżni. Wtedy odchudzanie na bieżni będzie szybsze.

Zalety takiego treningu.

  1. Ćwiczysz w domu. Nie musisz wychodzić na spacer na zewnątrz.
  2. Nie obciąża stawów. Nie każdy może się odchudzać ćwicząc intensywnie.

Prawidłowa postawa.

Chodząc na bieżni trzeba być wyprostowanym. Patrzeć przed siebie. Ręce powinny być lużne. Kroki na bieżni powinny być zgodne z tempem. Najlepiej jest trenować słuchając muzyki.  Wtedy trening szybciej mija. I jest bardziej energiczny. Co ciekawe naukowcy przeprowadzili badania. Na podstawie których stwierdzono. Że osoby które słuchają energicznej muzyki. W czasie treningu. Spalają o 10 % więcej kalorii. Dzieje się tak dlatego, ponieważ trening wtedy jest bardziej efektywny. A tym samym więcej jest spalanych kalorii.

Pamiętaj o prawidłowym oddechu. Mimo że odchudzanie na bieżni jest w miejscu. To warto pamiętać o prawidłowym oddechu. Osobiście nie polecam czytać prasy lub książek w czasie treningu. Co prawda czytać warto. Jednak spacerowanie i czytanie sprawia, że człowiek robi się senny. Podczas treningu dobrze jest posiadać pulsometr. Ćwiczenia na odpowiednim pulsie pozwalają szybciej schudnąć.

Dieta a odchudzanie na bieżni.

W takim razie co jeść żeby schudnąć trenując na bieżni.na początku należy zrezygnować z białego pieczywa. Z diety należy również usunąć ciastka, słodycze i ziemniaki. Z mięsa najlepiej jest wybrać to które ma małą zawartość tłuszczu. Czyli chude np. gotowany kurczak. Jeść należy często, ale w małych ilościach.Odchudzanie na bieżni wymaga również odpowiedniego nawodnienia organizmu. Dlatego każdego dnia należy pić około 1,5 litra wody. Najlepiej wody mineralnej niegazowanej. Dobrze jest zrezygnować z używek czyli alkohol, kawa, papierosy. Przed odchudzanie pamiętaj, aby organizm oczyścić. Wtedy szybciej schudniesz. Jeśli masz organizm pełen toksyn. To organizm w pierwszej kolejności będzie oczyszczać się. Dopiero później będzie spalał tkankę tłuszczową. Nie wątpliwe odchudzanie na bieżni może być bardzo przyjemne.

 

Orbitrek na odchudzanie

orbitrek na odchudzanie

orbitrek

Orbitrek na odchudzanie jest idealny, bo pobudza 90 % mięśni ciała. Bez cienia wątpliwości ćwiczenia na orbitreku to jedne z najskuteczniejszych ćwiczeń na odchudzanie.

Orbitrek na odchudzanie można porównać do biegu z kijkami lub nordic walking.

Według mnie bardzo ważną zaletą orbitreku jest maksymalny komfort i bezpieczeństwo. Podczas ćwiczeń na orbitreku istnieje minimalne ryzyko wystąpienia kontuzji stawów i urazów układu kostnego.

Dlaczego orbitrek na odchudzanie jest tak skuteczny ?

Z dwóch powodów zresztą związanych ze sobą. Po pierwsze orbitrek na odchudzanie to 3w1 czyli łączy w sobie trzy urządzenia: rowerek, steper i bieżnie. Po drugie ćwicząc na orbitreku pracują wszystkie partie mięśni. Czyli chudniesz z każdej części ciała

Z kolei biegając istnieje o wiele większe ryzyko wystąpienia kontuzji ze względu na to, że stopa ma kontakt z ziemią. Poza tym orbitrek na odchudzanie jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które mają problemy ze zdrowiem np. układem kostnym itp.

Orbitrek na odchudzanie zalety:

Ćwicząc na orbitreku.

1. Schudniesz.

2. Poprawisz kondycje.

3. Zwiększysz siłę i wytrzymałość mięśni.

Orbitrek na odchudzanie minusy.

•  Jest droższy niż inne urządzenia np. rower stacjonarny.

•  Zajmuje więcej miejsca.

Dlaczego orbitrek na odchudzanie ?

Ćwicząc na orbitreku wykonujesz ćwiczenia aerobowe czyli takie, które spalają tkankę tłuszczową. Podczas wykonywania ćwiczeń aerobowych organizm pobiera energie i spala tkankę tłuszczową.

Jeżeli będziesz kupować orbitrek na odchudzanie to zwróć uwagę na klasę sprzętu. Niektóre orbitreki przeznaczone są do używania w miejscach publicznych np. szkołach, klubach fitness. I te orbitreki mają klasę „S” czyli studio.

Orbitrek na odchudzanie jaki sprzęt wybrać ?

Orbitrek nie jest tani. Cena średniej jakości sprzętu wynosi około 1000 złotych. Jednak pamiętaj, że zakup orbitreka to wydatek jednorazowy. Więc warto wybrać orbitrek na odchudzanie dobrej jakości, żeby mógł spokojnie służyć przez kilka lat. Dlatego nie kupuj taniej tandety, a postaw na jakość.

Decydując się na zakup wybierz orbitrek z programem ćwiczeń to bardzo ułatwia odchudzanie. Program umożliwi Ci na bieżąco kontrole i przebieg odchudzania. Jeśli chcesz używać orbitrek na odchudzanie zwróć szczególną uwagę na program kontroli tętna.

Orbitrek na odchudzanie opinie.

„…Ja już biegam tydzień po godzince dziennie. Początkowo robiłam pół godziny, potem 40 minut, a od 17 lipca już godzinę. I nawet nie bolą mnie nogi, chociaż gdy schodzę z orbiego jestem cała mokra i drętwieją mi stopy. A co do biegania przy serialach i filmach – zdecydowanie dobra rada, ja sobie biegam o stałej porze przy serialu kryminalnym i idzie mi dużo łatwiej oczko.gif Polecam też bieganie przy Postaw na milion, 40 minut zleci jak 10!

A dieta? Tamten tydzień całkiem sobie odpuściłam, a i tak schudłam kilo. Dość dziwne. Od poniedziałku ponownie nie jem słodyczy.

 

Pozdrowienia dla wszystkich i wytrwałości życzę! ;>…”

czarna95

„…Zakup orbiego w grudniu.

1. Ćwiczenia 5 dni w tygodniu po 45 min.

2.ograniczenie trochę jedzenia średnio 1600 do 2200 kcal dziennie.

3. od maja rower wiec mniej orbiego.

4. waga w dol około 5 kg więcej nie mogę.

5.sylwetka zdecydowanie inna ,można powiedzieć super.

6.najlepiej wydane 2 tys zainwestowane w siebie…”

YORK 202 12

„…Wszystko ładnie pięknie jak się czyta Wasze posty, ale czy ktokolwiek kontroluje tętno? To jest zasada nr 1!!!! Żeby schudnąć nie można się zajeżdżać na śmierć, tylko jeździć dłużej na małym obciążeniu i pilnować tętna. Kiedyś się z tego śmiałam i stepowałam na stepperze jak szalona, ale kiedy kupiłam orbitrek zmądrzałam. W ok 5 miesięcy schudłam 9 kg. Oczywiście bywały słabsze dni, czekolada szla w ruch a orbitrek w odstawkę, ale kto jest idealny. Teraz znowu powróciłam do systematycznych ćwiczeń. Staram się ćwiczyć 4, 5 lub 6 razy w tygodniu po godzinie i tętno utrzymuje na poziomie 135 do 150 (ja mam pulsometr, ale często w orbitrekach wbudowane są metalowe blaszki na rączkach, z tym że pulsometr jest wygodniejszy bo tylko spojrzę na zegarek i mogę tego łatwo pilnować cały czas cwicząc górną partie ciała, a zanim te blaszki na orbitreku wyczują moje tętno to trochę trwa) . Do zrzucenia jeszcze 12 kg. Trzymajcie kciuki i powodzenia…”

 

orbitreczka