Archiwum kategorii: Diety jadłospis

Posiłki na diecie.

Dieta arbuzowa

Dieta arbuzowa świetnie oczyszcza organizm z toksyn. To kolejna kuracja oczyszczająca opracowana przeze mnie.

Dieta arbuzowa.

Arbuz a odchudzanie.

Arbuz świetnie oczyszcza organizm. Bo posiada właściwości moczopędne. Dieta arbuzowa trwa tylko jeden dzień. I ma na celu oczyszczenie organizmu z toksyn. Taka kuracja odchudzająca oczyszcza organizm z toksyn. I poprawia samopoczucie. Więcej o samym arbuzie możesz przeczytać we wpisie: Arbuz na odchudzanie

Ciekawostką jest fakt, że istnieje wiele odmian arbuza. Dlatego dieta arbuzowa za każdym razem może być inna. Arbuz na zdjęciu posiada żółty owoc. I jest to odmiana o ciekawej nazwie Janosik. Ale istnieją również arbuzy bez pestkowe. Które szczególnie polecam rodzicom. Bo z własnego doświadczenia wiem, że niektóre dzieci nie lubią pestek zawartych w arbuzie.

Polecana jest zwłaszcza po większym przejedzeniu. Genialna dieta zwłaszcza dla osób które wróciły z wesela. I nadal czują się ociężałe. Taka kuracja pozwala przywrócić organizm do prawidłowego funkcjonowania. Zwłaszcza jeśli wcześniej gorzej się odżywialiśmy. Dodatkowo dieta arbuzowa jest lekką dietą. Co jest szczególnie ważne w okresie wakacyjnym.

W czasie trwania diety należy pić spore ilości wody. Najlepiej od 1,5 do 2 litrów wody mineralnej niegazowaniej. Każdego dnia.

  •  Dieta arbuzowa to świetna dieta weekendowa. Można ją stosować po całym tygodniu pracy. W dzień wolny od pracy. Wiele osób piszę do mnie, że nie ma czasu na diety w ciągu tygodnia. I dlatego dieta arbuzowa jest świetnym pomysłem na szybką dietę.

W czasie trwania diety można jeść nie tylko sam arbuz. Ale również można pić sok z tego owocu. Poniżej przedstawiam przepis na sok z arbuza. Jest pyszny. I mega orzeźwia. Do tego przepisu można również dodać mięte. Co dodatkowo orzeźwi sok. Dieta arbuzowa trwa jeden dzień. Dlatego nie jest skomplikowana. I nie jest kosztowna.

Jak przygotować sok z arbuza.

– Przygotuj dwie szklanki arbuza. Pokrój go na kawałki.jedna łyżeczka cukru. Szklanka lodu w kostkach. Pół łyżeczki imbiru. Do tego pół szklanki jogurtu naturalnego. I 1/8 łyżeczki ekstraktu z migdałków. Wszystkie składniki mieszamy. I można pić świeży koktajl.

Trzeba pamiętać, że dieta arbuzowa jest sezonowa. Na blogu pisałem już o innych sezonowych dietach. O innej pisałem we wpisie: Dieta jagodowa

Zalety dieta arbuzowa.

Oczyszcza organizm z toksyn. Jest to typowa dieta sezonowa. Świetnie smakuje i orzeźwia organizm w upalne dni.

Ma mało kalorii. I jest smaczna. Dodatkowo owoc ten nie jest drogi.

Arbuz jako owoc. Jest na tyle smaczny, że można go jeść samego. Jednak jeśli chcesz jeszcze bardziej oczyścić organizm z toksyn. To wystarczy, że zjesz go razem z jogurtem naturalnym. W czasie odchudzania najlepszy jest jogurt 0 % tłuszczu.

Można również przygotowywać koktajle na bazie arbuza. O rożnych fajnych koktajlach w czasie odchudzania. Możesz przeczytać we wpisie: Koktajle na odchudzanie

Jadłospis dieta arbuzowa.

A oto moje menu dla diety arbuzowej.

Po przebudzeniu. Szklanka wody z sokiem ze świeżej cytryny. Świetnie oczyszcza toksyny z organizmu powstałe w nocy.

  1. Śniadanie. Kromka pieczywa pełnoziarnistego plus arbuz. Sok z arbuza.
  2. II śniadanie. Serek wiejski ze szczypiorkiem. Do tego arbuz.
  3. Obiad. Arbuz plus jogurt naturalny 0 %. Mały jogurt.
  4. Podwieczorek. Arbuz. Szklanka zielonej herbaty.

Kolacja. Arbuz z pieczywem typu wasa. Które zawiera spore ilości błonnika.

Oczywiście w ciągu dnia piłem wodę mineralną.

W ciągu dnia należy jeść arbuz. Na wszystkie posiłki. Dodatkowo można pić sok z arbuza. I należy pić wodę mineralną niegazowaną. Oprócz tego w ciągu dnia można jeść pieczywo pełnoziarniste. I jogurt naturalny 0 % tłuszczu. Można również wzbogacić dietę o zieloną herbatę. Lub o herbatki ziołowe na odchudzanie.

UWAGA !

Trzeba pamiętać, że arbuz ma wysoki indeks glikemiczny. Co to znaczy ? To oznacza, że po zjedzeniu owocu. Poziom cukru we krwii szybko wzrośnie. Ale też szybko spadnie. A dokładniej ? A dokładniej. To oznacza, że arbuz szybko syci. Ale też będziemy po nim szybko głodni. Dlatego dieta arbuzaowa trwa tylko 24 godzinny. Ze względu na wysoki indeks glikemiczny. Trzeba pamiętać, żeby do niektórych posiłków. W ciągu dnia np. sniadania. Dodawać produkty o niskim indeksie glikemicznym. Na przykład pieczywo pełnoziarniste.

Takiej kuracji odchudzającej nie powinny stosować dzieci oraz młodzież. Matki karmiące. Oraz kobiety w ciąży. Dieta arbuzowa nie jest również polecana osobą, które mają problemy z cukrzycą.

Efekty – dieta arbuzowa.

Jeśli chodzi o efekty diety arbuzowej. To trzeba również pamiętać, że dieta arbuzowa jest moczopędna. Bo takie właściwości posiada ten owoc. Woda zawarta w arbuzie doskonale przeczyszcza nereczki. Niesamowicie poprawia samopoczucie. Arbuz doskonale odtruwa organizm.

Zanim pierwszy raz zastosowałem dietę. To słyszałem, że mogą wystąpić bóle głowy. Jest to spowodowane zbyt mocnym zanieczyszczeniem organizmu. Różnymi toksynami. Nie tylko pochodzącymi z jedzenia. Ale również ze środowiska. Jak głowa boli to oznacza, że organizm się odtruwa. Podobnie jak na kacu.

Na szczęście ja takich objawów nie miałem. ALE moja dieta arbuza trwa jeden dzień. Gdyby trwała kilka dni. I oczyszczanie byłoby jeszcze głebsze. To kto wie. Mimo wszystko polecam ! Świetna jest ta dieta arbuzowa.

 

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy.

Pomidory.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega dieta i jakie produkty są dozwolone to pisze o tym na blogu we wpisie: Dieta Montignaca

Dzień pierwszy.

Śniadanie:Sałata plus kiwi plus sok pomarańczowy plus kromka chleba pełnoziarnistego plus herbata plus tuńczyk w sosie własnym.

Obiad:Ogórki kiszone plus cielęcina duszona z warzywami plus galaretka bez cukru.

Kolacja:Sok z marchwii plus bigos z kurczaka.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy dzień drugi.

Śniadanie:Herbata ziołowa plus kromka chleba pełnoziarnistego z niskosłodzonym dżemem plus chudy biały ser plus sok grefrutowy.

Obiad:Ogórki kiszone plus herbata plus pierś z kurczaka gotowana plus galaretka owocowa bez cukru.

Kolacja:Jogurt naturalny bez cukru plus ryba duszona w warzywach.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy dzień trzeci.

Śniadanie:Pomarańcza plus muesli z mlekiem 0% tłuszczu plus szklanka soku jabłkowego.

Obiad:Gołabki z farszem pieczarkowo-mięsnym plus zupa ogórkowa bez tłuszczu plus sos pomidorowy lekki bez zasmażki.

Kolacja:Sałata plus kanapki z łososiem wędzonym.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy dzień czwarty.

Śniadanie:Jajko na miękko plus szklanka soku pomarańczowego plus sałata plus pierś z indyka plus pmidor plus kiwi plus lekki twarożek.

Obiad:Sos pieczarkowy plus brązowy ryż plus ogórki kiszone plus zupa neapolitańska.

Kolacja:Ogórek plus pasta z wędzonej makreli plus zupa krem z brokułów plus pomidor.

Dzień piaty.

Śniadanie:Jajecznica z dwóch jajek usmażona na jednej łyżeczce oliwy z papryką, pomidorem i cebulą plus maliny i sok z cytryny.

Obiad:Puree z selera plus kotlet z piersi kurczaka smażony bez tłuszczu na patelni teflonowej plus rosół na skrzydełkach bez makaronu plus surówka z kapusty pekińskiej.

Kolacja:Jogurt plus rzodkiewka plus biały chudy ser plus natka pietruszki plus szczypior.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy dzień szósty.

Śniadanie:Szklanka soku owocowego bez cukru plus płatki owsiane plus jogurt z otrębami plus biały ser plus jabłko.

Obiad:Warzywa na parze plus łosoś na parze plus sałata skroplona sokiem z cytryny i oliwą.

Kolacja:Zupa jarzynowa bez marchwi, kilka plasterków chudej szynki z indyka, jogurt odtłuszczony.

Dieta Montignaca jadłospis tygodniowy dzień siódmy.

Śniadanie:Morele, kiwi, jogurt 0% tłuszczu, maliny, truskawki, kawa z mlekiem.

Obiad:Surówka z marchwi plus papryka faszerowana pieczarkami i ciemnym ryżem plus zupa lub krem z porów.

Kolacja:Ugotuj kalafior i posyp świeżym koprem.

Dieta Montignaca jadłospis zawiera posiłki na tydzień czasu.

Dieta Kopenhaska jadłospis 13 dni

Dieta Kopenhaska jadłospis.

Odchudzanie.

Dieta Kopenhaska jadłospis oparta jest na posiłkach spożywanych trzy razy dziennie o tej samej porze. Dieta Kopenhaska to jedna z najbardziej znanych diet na odchudzanie.

Taki sposób odchudzania ma też swoje minusy. Po zakończeniu stosowania tej diety istnieje duże ryzyko wystąpienia efektu jo-jo. Dlatego trzeba bardzo ostrożnie przechodzić z diety do zwykłego odżywiania. Najlepiej stopniowo. Każdego dnia zwiększać dzienną dawkę kalorii.

Podczas diety Kopenhaskiej należy wypijać duże ilości wody do 2 litrów wody dziennie. Woda oczyszcza organizm z toksyn.

Dieta Kopenhaska jadłospis przynosi szybkie efekty, jednak jest bardzo rygorystyczna i nie dostarcza organizmowi niezbędnych wartości odżywczych.

Dużą zaletą diety są łatwe w przygotowaniu posiłków – nie wymagają dużo pracy.

Dieta Kopenhaska jadłospis 13 dni.

Dzień: 1 i 8.

Śniadanie:  Kawa z jedną łyżeczką cukru.

II śniadanie: Szpinak gotowany, pomidor, 2 jajka na twardo.

• Obiad: Duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną.

– Dieta Kopenhaska jadłospis dzień: 2 i 9.

Śniadanie:  Kawa z jedną łyżeczką cukru.

II śniadanie:  Sałata z cytryną i olejem, duży befsztyk.

• Obiad:  duży jogurt naturalny, 2 plasterki szynki.

Dzień: 3 i 10.

Śniadanie: 1 grzanka, kawa z jedną łyżeczką cukru.

II śniadanie: 1 owoc, szpinak gotowany, pomidor.

• Obiad: Plaster szynki, 2 gotowane jajka, sałata z olejem i cytryną.

Dzień 4 i 11 dieta Kopenhaska jadłospis.

Śniadanie: Kawa z jedną łyżeczką cukru.

II śniadanie:  jajko na twardo, serek twarożek,  starta marchewka.

• Obiad: duży jogurt naturalny, sałatka owocowa.

Dzień: 5 i 12.

Śniadanie: starta marchew z dodatkiem cytryny.

II śniadanie:  ryba mało tłusta.

• Obiad: sałata, befsztyk, brokuły.

– Dieta Kopenhaska jadłospis dzień: 6 i 13.

Śniadanie:  kawa z jedną łyżeczką cukru.

II śniadanie: sałata z cytryną i olejem, kurczak.

• Obiad: Marchew, dwa jajka na twardo.

– Dieta Kopenhaska jadłospis dzień: 7.

Śniadanie:  Herbata bez cukru.

II śniadanie: Chude mięso z grilla.

Obiad: brak.

Posiłki na diecie Kopenhaskiej są proste. Nie wymagają poświęcenia większego czasu. Dodatkowo produkty na diecie Kopenhaskiej są proste i tanie. Dlatego dieta Kopenhaska jadłospis jest tani. Oczywiście kuracje odchudzającą należy stosować raz na jakiś czas. Dieta Kopenhaska jadłospis z powodzeniem mogą stosować osoby. Które mają wrażenie, że ich dieta jest ciężka. Dieta Kopenhaska sprawia, że czujesz się lżej.

Dodatkowo masz więcej energii. A na żołądku nie czujesz obciążenia.  Genialne są proste posiłki na diecie. Wystarczy, że wydrukujesz sobie dietę. I powiesisz na lodówce lub w innym miejscu kuchni. Wtedy nie musisz myśleć o odchudzaniu. Wystarczy, że będziesz jadła posiłki zgodnie z jadłospisem. Jeśli chcesz schudnąć więcej to włącz do diety sport.